#1 Skrevet Juli 15, 2004 Er det stemning for å arrangere en grillkveld i sommer? Eller har kanskje alle herfra tatt sommerferie også fra forumet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2004 Blir en del jobbing for meg fram til 10 aug. og da er det jo treff på Rudskogen og i Bergen helgene etter. Men er jeg hjemme er jeg med en dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 15, 2004 fikk lappen for 15 måneder siden så har ikke "hatt anledning" til og engasjert meg i haugesund sitt lokallag , men en grill kveld er fullt mulig fra min side iallefall !? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 21, 2004 Er det virkelig så dødt på Haugesunds fronten??? Take yourself together! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 22, 2004 Kommer om jeg ikke må jobbe (skift) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...