#1 Skrevet Mars 18, 2007 Kom over denne i det nyeste VW Scene: Ser jo ganske kult ut det der. Mer info her: http://www.indy-cator.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2007 så interessant ut den der.. men sikkert mye jall for å koble det opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2007 så interessant ut den der.. men sikkert mye jall for å koble det opp. Trenger bare strøm til lys...resten kalibreres når den blir innstallert (ifølge videoene som ligger der). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2007 Hmm,finner ingen pris på den saken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 19, 2007 Hmm,finner ingen pris på den saken. Ca. 150€ i følge noen andre tyske sider. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 19, 2007 Ca 1300kr med andre ord,ikke gal pris det da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 19, 2007 Ca 1300kr med andre ord,ikke gal pris det da. hørte jeg ett gruppekjøp;) vet ikke helt hva vitsen er med denne, men tøff var den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 19, 2007 hørte jeg ett gruppekjøp;) vet ikke helt hva vitsen er med denne, men tøff var den:) Rett og slett derfor!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 19, 2007 Tror rett og slett jeg må ha en slik jah. Men skulle fått den med røde tall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 19, 2007 Ohh,jeg fant,jeg fant! Kan velge mellom blått og rødt lys. http://cgi.ebay.de/Schaltknauf-mit-LCD-Ganganzeige-in-ROT-INDY-CATOR_W0QQitemZ260098963093QQcategoryZ36679QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 19, 2007 Jaggu glad at jeg fortsatt klarer å huske hvilket gir jeg satte den i. Alzheimer er fæle saker...... : smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 19, 2007 Jaggu glad at jeg fortsatt klarer å huske hvilket gir jeg satte den i. Alzheimer er fæle saker...... : smil : Denne er for oss gamlinger vettu Nei, tror ikke en sånn havner i noen av Einserne mine: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 19, 2007 Kan noen finne en slik for DSG? For gearspaken, ikke padleårene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 20, 2007 Kan noen finne en slik for DSG? For gearspaken, ikke padleårene. Må være enklere å se på mulitfunksjonsdisplayet på kjørecomputeren vel ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 21, 2007 Denna hadde vært ypperlig for samboern min, som til tider har en tendens i å gå fra 5. til 2. Nå kanskje hun ser hvilket gir hun har bilen i før hun slepper ut clutchen etter girskift.. Nei nå var jeg slem.. Godt hun ikke leser på forumet her da.. eller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 21, 2007 her er litt forklaring og montering: på engelsk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...