Forskjeller på bunnpanner Golf2?

Anbefalte innlegg

Hei og hå..

Noen her med familiealbumet som kan si noe om det er forskjell på bunnpannene fra de forskjellige motorene på Golf2?

Tenkte meg en tur på skroten etterpå, og jeg har ikke videre lyst til å skru av og betale for en som ikke passer:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OT: har ingen peiling på spm ditt, men lurte på om du kunne se litt etter om de framdeles hadde mk3`en inne der mens du allikevel er innom? trenger et par småting til bilen etter en litt mislykket prøvetur til valnesfjord :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OT: har ingen peiling på spm ditt, men lurte på om du kunne se litt etter om de framdeles hadde mk3`en inne der mens du allikevel er innom? trenger et par småting til bilen etter en litt mislykket prøvetur til valnesfjord :P

Selvfølgelig, vet det har stått en Golf3 variant inne bak gjerdet, kan se etter;)

Hva er det du trenger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først og fremst frontfanger og de "klipsene" som holden den fast i hjulbuen, og den som sto der før var jo t.o.m rett farge :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først og fremst frontfanger og de "klipsene" som holden den fast i hjulbuen, og den som sto der før var jo t.o.m rett farge :)

Jeg, jeg skal se hva dem har liggende;)

Når det gjelder de klipsene så er det en elendig patent fra VW, disse blir sprø og sprekker med årene.. Går an å mekke en annen løsning der, har en i hodet;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

flotters. Ideene dine bruker jo stort sett å funke bra, så det høres fint ut :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste bunnpanner fra golf 2 kan du bruke.

Samme om det er 1,6 - 1,8 - GTI - 16v.

Kan også bruke fra golf 1 og 3 , så lenge det ikke under 1,6 liter.

Fra diesel kan du også bruke, noen er med retur på bunnpannen også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste bunnpanner fra golf 2 kan du bruke.

Samme om det er 1,6 - 1,8 - GTI - 16v.

Kan også bruke fra golf 1 og 3 , så lenge det ikke under 1,6 liter.

Fra diesel kan du også bruke, noen er med retur på bunnpannen også.

Utmerket:)

Takk for svar:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig å hjelpe. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.