#1 Skrevet Mars 19, 2007 Hei. Bare lurte på om det er noen som skal på Norsk bildelsenter den 21. mars. Og om eventuelt oslo medlemmer skal kjøre samlet nedover.. Hilsen Ken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2007 Jepp. Planen det ja. Blir det ikke noe kolonne kan du sikkert henge deg på meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2007 Ja, jeg og kanskje en til skal dra, men det hadde jo vært kult å kjørt sammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2007 Jeg har brukket tommelen og i morgen skal jeg ha fjernet de 4 pinnene jeg fikk operert inn.. Er jeg i form kjører jeg selv, ellers sitter jeg på med Christer Kvalheim. Kan vel finne ut av å møtes en plass og samle opp folk.. Tar iallfall med radio og stiller den på kanal 7 jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 19, 2007 den er grei vettu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 19, 2007 Hadde tenkt meg en tur jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 19, 2007 Noen som vet når det er ferdig? er på jobb litt utover dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 19, 2007 er det av interesse for de som skal dra og dra sammen eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 19, 2007 Ja det kunne vi jo seff gjort. Jeg drar vel ca 16 fra Kolbotn og skal hente en ved Hotel Operae tt sted mellom 1615 og 1630 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 19, 2007 kunne vi ikke ha møttes på parkeringen foran ved sentalbanestasjonen klokken 16.15 med avreise 16.30 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 20, 2007 Tror vi skal satse på å møtes nærmere 16.15 enn 16.30 med tanke på trafikken på den tid av dagen Jeg kjører forresten selv (men ikke med sommerfelger enda ) Og står klar ved Oslo S ca. 16.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 20, 2007 Jeg skal i vei jeg også, men gidder ikke dra inn til Oslo, så det kan nok hende jeg henger meg på underveis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 20, 2007 jeg møtes også der mellom 16.00.16.15 håper vi blir en liten gjeng på vei nedover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 21, 2007 kunne vi ikke ha møttes på parkeringen foran ved sentalbanestasjonen klokken 16.15 med avreise 16.30 Hvis du da mener nede ved hotel Opera på korttidsparkeringen så er jeg der ca 1615 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 21, 2007 Mulig jeg er litt utafor, men skjer det noe spesielt der i dag ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 21, 2007 Mulig jeg er litt utafor, men skjer det noe spesielt der i dag ?Temakveld - Norsk Bildelsenter Norsk Bildelsenter arrangerer temakveld 21. mars 2007 klokken 17:00. Her er alle medlemmer invitert til en trivelig kveld hvor Norsk Bildelsenter sine ansatte vil informere litt om bedriften og ta medlemmene på en omvisning: Her vil man bl.a. kunne se verkstedet og hvordan man jobber på verksted Se hvordan en girkasse overhales Hør om triksene ingen andre vet om Lær om nyhetene i stylingmarkedet I tillegg vil det være sterkt rabbaterte priser til de som møter opp på alt av deler som er på lager. En matbit vil også Norsk Bildelsenter by på! Så sett av kvelden til Norsk Bildelsenter og gå ikke glipp av denne muligheten. PS: Ligger også i terminlisten på hovedsiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 21, 2007 Mulig jeg henger meg på, alt avhengig av når jeg blir ferdig på jobb... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 21, 2007 kan vi ikke si at avreise fra korttidsparkeringen ved operaen er 16.15 så er vi sikkre på at vi rekker det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 21, 2007 For de som kommer fra Oslos beste østkant;) kan vi ha møte på McDon lørenskog kl 1545 så kjører vi til OsloS og møter resten av folket der kl 16:00 før vi kjører samlet til NBS. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 21, 2007 Jeg rekker ikke å være der før ca 1615 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 21, 2007 Best for dere at dere tar det rolig forbi kåken min, vil jo ikke ha støv overalt: bråk : Står vel muligens å skurer S6'n, så take it rolig:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...