Golf 1 som ikke går som den skal...hjelp!

Anbefalte innlegg

på biltema hadde de bare pumpe til golf 2, men jeg innbiller meg at de er identiske!? et kjapt svar hadde vært flott, kanskje jeg får bytta i dag :)

edit - pumpa er i boks men bilen drar ikke over 3-3500 rpm, akkurat som den ikke får nok bensin! trenger litt hjelp her nå gitt..: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på biltema hadde de bare pumpe til golf 2, men jeg innbiller meg at de er identiske!? et kjapt svar hadde vært flott, kanskje jeg får bytta i dag :)

Har ihvertfall ikke samme delenr,dessuten har jo golf 2 både pumpe i tanken og utenfor mens golf 1 har kun utenfor tanken

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er ikke giverpumpe aøtså i enern..trodde det var det, jeg da, men lærer stadig! :) var på biltema, men der hadde de hverken hovedpumpe til golf eller audi, så det gikk dritt...noen andre forslag til hvor og hvilken pumpe??? volvo har vel k-jet og, men....:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pumpen til SAAB 900 eller Volvo med K-jet skal nok fungere helt fint.

(Saab 900 mengdefordeleren kan benyttes på Golf GTIen i følge andre her på forumet)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

virker som det k-jet systemer er rimelig universalt hva angår trykk...eneste jeg tenker på er emngde, men på en annen side vil jeg ikke tro enern trenger mer suppe enn en b23 eller no... om ingen har ei orginal pumpe veldig lett tilgjengelig sammen med mengdefordeler, så blir det volvo å saab i skjønn forening på vogna mi!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble volvopumpe i dag på tema, men det sammen med nytt bensinfilter løste heller ikke problemet...så da trenger jeg en luftmengdemåler! regner med det kan være den ettersom jeg da har nye plugger, fordeler, bensinpumpe og filter, og pluggledninger, og fått justert co riktig, og tenninga skulle være også ganske så riktig.....

regner med at hadde det vært ei dyse ville problemet ha vært på lavere turtall også?

kan det være coil'en? at den ikke leverer riktig "impulser?

noen som har da LMM eller noen gode råd?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann, ser ut til at du har samme problem som jeg har på min 89 golf cab, fint om du kunne ringe meg kanskje vi kan løse dette har delvis funnet mitt problem (defekt el. ventil på luftmengde måleren)

Hilsen Ole Jørn

Tlf 45208346

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var helt ukjente begreper, den ventilen, men ringer deg i morgen :)

takk for all hjelp så langt, folkens.. : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.