Anbefalte innlegg

Det har startet å lekke servoolje fra pumpa. det kommer fra den store "skruen" man ser øverst på pumpa.

Hadde bilen på service hos møller, og de skulle da ta lekkasjen samtidig, byttet O-ring uten hell! Da sa de at jeg måtte ha ny til nesten 11000 (med arbeid) : eek : Dette syntes jeg var litt vel stivt, så jeg lurer på om det er noen som har noen tips å komme med?

Snakket med NBS, de hadde pumpe til rundt 5500!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd å bytte O-ringen, men det ble ikke bedre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvd å dratt til skikkelig? Jeg dælja (ikke av all kraft da selvsagt) fast skruen skikkelig med en flat meisel og hammer før det ble skikkelig tett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hjelper ikke å bytte bare o-ringen, bytt hele skruen. Holder tett en stund, før du må bytte igjen, men kan kjøpe mange skruer for prisen av en ny pumpe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde vært nydelig å bare bytte skruen!

Hvor får man tak i den? Ringte NBS, men de hadde ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nærmeste Audi-forhandler. Delenummeret står i andre tråden jeg linket til. Koster 35-40 kr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, du må bytte skruen også, siden den faktisk blir slitt på et merkelig vis.. Min ble helt tett etter bytte. Er også noen som dreier av bunnen på skruen for å få ny annleggsflate..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en nyoverhalt. Pumpen er kontrollert av Møller(dokumentasjon), pumpen ga 145bar.

Du har PM!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.