Autofil begynner nå kl 20:00!

Anbefalte innlegg

nå må dere benke dere! får jan erik larsen

hvem skal se på det?

på nrk 2 trur jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal se. ;) Som vanlig. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er bra! mandagen er reservert til det var gang ass!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blah, glemte bort, får se reprisen. Hater å hoppe rett inn i ett program.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MEN

Hvor har det blitt av M6'n som Tommy Rustad stakk av meg siste episode ifjor etter prøvekjøring av M5'n??

Denne har de jo vist på flere reklamesnutter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polo Gti hjelper lite. Hadde glemt hvor dønn kjedelig dette programmet er... Gjesp!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk med de siste delen, fra sjølveste hembygda....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si meg enig i at det er til tider direkte kjedelig!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke akkurat imponert av dagens program nei.. Men fytti H.. va deler han mopedfyren hadde liggende!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autofil er stusselige greier ja, nesten bare gørrkjedelige biler. Nei da ser jeg heller Top gear

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det har blitt mere daft en det var før men det er morro alike vel! ferarien var heftige da! men neste gang blir det bra nøtt for det det er jo 100 episode!

kan ikke bli dorlig det veit du!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var da mye bedre før? Dritt lei traktorer og båter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var bra forrige uke, da de var på vestlandet.....

Sinnsykt mye rå biler hos to av dem....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går reprisen av Autofil på NRK1?

Eg har jo ikkje slike moderande kanalar....kun NRK1 og TV2.....ser egentlig aldri på TV!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går reprisen av Autofil på NRK1?

Eg har jo ikkje slike moderande kanalar....kun NRK1 og TV2.....ser egentlig aldri på TV!

Er tilgjenlig 24/7 på NRKWEBTV. Såg programet nå i matpausen. Dønn kjedligt program. Renault clio, polo gti, det er jo rett og slett til og sovne av: faint :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte det helt av, så jeg måtte se det i bilen.. Så bare til og med Polo GTI, syntes ikke det var spesielt bra program!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er begynnt og bli litt kjedelig det programmet, kunne hatt det sånn at de testet en værsting gatebil i hvert program, må vel være mye og ta av der, og morro og sett på:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var da mye bedre før? Dritt lei traktorer og båter.

Jeg er helt enig. Det har blitt for mye unødvendig piss i Autofil. Slik som det Bobble prosjektet er gårrkjedlig spørr du meg. Greit om det hadde blitt med i ett innslag som feks topgear der de bygger 3x limo'er av søppelbiler. Men når de skal dra det utover en hel sessong blir det aaalt for tørt : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett det nå, var ikke så spesielt bra, polon var fet, båten var grei, den franske bilen som vant...huff...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Raufoss mopeden? Hvor mange hadde interesse av den biten av programmet? Jeg bare lurer..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Raufoss mopeden? Hvor mange hadde interesse av den biten av programmet? Jeg bare lurer..

Det hadde vel passet bedre som en reportasje i Norge Rundt. Autofil har gått stikk motsatt vei av det Top Gear gjør noe som er fullstendig skivebom spørr du meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting jeg har spurt meg selv om mange ganger, er hvor ofte sier han noe negativt om en bil? Forrige program når han testa en ny japaner SUV var alt så rosen rødt. Bilen kom med abs servo og sentrallås. Var ikke måte på.

Er det rett og slett pga han må smiske med importørene for og i det heletatt få låne noen biler?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting jeg har spurt meg selv om mange ganger, er hvor ofte sier han noe negativt om en bil? Forrige program når han testa en ny japaner SUV var alt så rosen rødt. Bilen kom med abs servo og sentrallås. Var ikke måte på.

Er det rett og slett pga han må smiske med importørene for og i det heletatt få låne noen biler?

Autofil-larsen stiller i en annen klasse enn Jeremy Clarkson ja : haha :

Eneste jeg kommer på i farta som kritikk er at han kan nevne at

"Dette merket hadde ett dårlig rykte før"

"Utsendet er spessielt"

"..En bil med begrenset kundespekter"

Ikke mye krasse kommentarer nei : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autofil Larsen suger rett og slett. Han er teit når han selv tror han er utrolig morsom, han har 0 peiling på bil. Bryr seg bare om luftinntak osv. Han må drive å snakke om unødvendige ting fordi han ikke vet hva han snakker om. Traktorer, gravemaskiner, jordbruksredskaper, nye daihatsu, nye clioen osv. dritkjedelig.. Er jo litt ironisk at den eneste TV-kanalen som koster penger er den med mest søppel på. NRK + WRC : bh : : bh : : bh :

Topgear er noe heeelt annet. Topgear er virkelig bra. :tilber: :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.