19x8,5 ET40, A4 8E, går det?

Anbefalte innlegg

Etter en liten sjekk idag så fant jeg ut at 4 av 4 Rs6 sharif-dass felgene mine var skeive, så da trenger jeg nye. De jeg har nå er 19x8 ET35, Så har jeg funnet ett par alternativer å noen av de leveres kun i 19x8,5 Så det jeg lurte på, går det med ET40 på 8,5 toms felg?

De det egentlig står om er

Dotz Mugello 8,5x19

Rh rat exclusive 8,5x19

Om det er noen som har noen andre forslag så er det bare å komme med dem, ja har lest aaalle felgtrådene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter en liten sjekk idag så fant jeg ut at 4 av 4 Rs6 sharif-dass felgene mine var skeive, så da trenger jeg nye. De jeg har nå er 19x8 ET35, Så har jeg funnet ett par alternativer å noen av de leveres kun i 19x8,5 Så det jeg lurte på, går det med ET40 på 8,5 toms felg?

De det egentlig står om er

Dotz Mugello 8,5x19

Rh rat exclusive 8,5x19

Om det er noen som har noen andre forslag så er det bare å komme med dem, ja har lest aaalle felgtrådene

8.5x19 ET40 passer utmerket på A4 B6.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har prøvd ET 35 på 8,5?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører 8,5x19 et 30 med 235/35 dekk og det funker glimrende, så et 35 burde og være uproblematisk...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører 8,5x19 et 30 med 235/35 dekk og det funker glimrende, så et 35 burde og være uproblematisk...

Ja, regner med det går, har målt litt på bilen, men hvor mye har du senka? Har 30mm nå, å skal ned til 50-60mm tenker jeg. Men blir det noe problem så blir det å finne fram valsa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sportsunderstellet med H&R 45mm senk. Det subber innimellom med rattutslag over litt harde dumper så det er nok ideelt med noen som ikke bygger fullt så langt ut hvis man skal senke mer. Nå er i tillegg mine dempere begynt bli litt slitne så skal ikke se bortifra at nye, kanskje litt hardere dempere vil være nok for å unngå subbing helt på min bil.

Tenkte jeg skulle prøve senkeskåler for å få den ned de siste 15mm som mangler foran men da må jeg stive opp litt i tillegg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sportsunderstellet med H&R 45mm senk. Det subber innimellom med rattutslag over litt harde dumper så det er nok ideelt med noen som ikke bygger fullt så langt ut hvis man skal senke mer. Nå er i tillegg mine dempere begynt bli litt slitne så skal ikke se bortifra at nye, kanskje litt hardere dempere vil være nok for å unngå subbing helt på min bil.

Tenkte jeg skulle prøve senkeskåler for å få den ned de siste 15mm som mangler foran men da må jeg stive opp litt i tillegg.

Får man senkeskåler til A4 B6? Trodde ikke det fantes....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trodde ikke det jeg heller, men leste en tråd her inne et sted for et halvt år siden eller noe hvor det var linket til en side som solgte... Har ikke prøvd søke den opp igjen enda men skal prøve finne den.

edit: her er den http://www.hubtraum.de/shop/autotuning-shop.html?schnaeppchen_audi.htm

Ser ut til å passe de fleste vag med multiknirk(merket med A6 4b, A4 b5 8E). Ikke Tuv står det, men det er ikke lett å se for en kontrollør

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trodde ikke det jeg heller, men leste en tråd her inne et sted for et halvt år siden eller noe hvor det var linket til en side som solgte... Har ikke prøvd søke den opp igjen enda men skal prøve finne den.

edit: her er den http://www.hubtraum.de/shop/autotuning-shop.html?schnaeppchen_audi.htm

Ser ut til å passe de fleste vag med multiknirk(merket med A6 4b, A4 b5 8E). Ikke Tuv står det, men det er ikke lett å se for en kontrollør

Hmmm, ser jo absolutt sånn ut ja.

Kanskje vi skulle bestilt i lag , sikkert flere som ønsker slike om det funker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir mye ot her men hvis noen kan ta på seg ansvar for en samle best så er jeg interessert jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.