#1 Skrevet Mars 19, 2007 Som tittel sier. Trenger en Misonflaske til sveisegass. Disse eieflaskene er interessant, er det noen som har en slik stående de ikke bruker? Koster jo noen kroner å "kjøpe" flaska så jeg er int. i å kjøpe DIN flaske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2007 jeg har en 20kg i glassfiber(tror jeg) den står bare.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2007 Er dette en flaske du eier? Trodde ikke det fantes så store eie-flasker.. ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2007 den er veldig min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 19, 2007 Er ikke det bare 5kgs flasker man kan kjøpe og "eie" da..?? jeg har selv ei 5 kg flaske... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 26, 2007 Ingen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 26, 2007 Du kan høre med Arnt Ivar, han tror jeg har ei ekstra flaske ståendes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 23, 2007 Ordna meg flaske, tråden kan slettes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...