#1 Skrevet Mars 19, 2007 Noen som vet om Keskin kt4 9x16 passer på golf II med 305mm brembo bremse kit? Innpress? Regner med å måtte valse litt. men det ska nok la seg gjøre. Ska bestille felgene fra tyskland så e litt drit hvis det viser seg at de ikke passer: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2007 9x16 i seg selv er ikke noe problem på Golf 2. Har selv kjørt med 9x16 ET15 205-40 på min forrige 16v. Der hadde jeg skjært ut litt av buene foran (G60-breddere), men bak var det ikke gjort noe. Subbet litt bak og minimalt foran. Den var senket ca. 75-80/65-70mm. Så har jeg hørt at det faktisk er dårligere plass på Rallye, selv om disse har breiere skjermer, men om det stemmer aner jeg dessverre ikke. Ville bestilt med ET25 hadde jeg vært deg. Den ene centimeteren å gå på kan være god å ha. Om det går med bremsene dine, det kan jeg dessverre ikke svare på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 20, 2007 Okei, takker for svar. Har ordnet med valsing, men e liksom det om det passer over bremsene som holder meg litt igjen foreløpig.. E visst veldig få som har disse felgene virker det som... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2007 Som med alle Keskin kantfelger er vanligvis backsettinga ganske lav. Det vil si at avstanden fra anleggsflata paa felgen til eikenes bakside er ganske liten. Kan by paa problemer hvis calipperen din bygger mye ut iforhold til anleggsflata paa navet. Angaaende plass i storrelse ville jeg anta at alle Keskin KTx felger i 9x16 med samme innpress har lik plass. Kanskje noen med 9x16 KT5 eller KT1 kunne maale for deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 20, 2007 Som med alle Keskin kantfelger er vanligvis backsettinga ganske lav. Det vil si at avstanden fra anleggsflata paa felgen til eikenes bakside er ganske liten. Kan by paa problemer hvis calipperen din bygger mye ut iforhold til anleggsflata paa navet. Angaaende plass i storrelse ville jeg anta at alle Keskin KTx felger i 9x16 med samme innpress har lik plass. Kanskje noen med 9x16 KT5 eller KT1 kunne maale for deg? Brembo kaliperen bygger litt mer ut enn org, men tror ikke det er så sykt mye. Er en her i stavanger som har kt3 som eg kunne få prøve, men vet ikke helt når. Er sikkert mange andre 9x16 eg kunne kjørt, men har man falt for en type felg så ska det mye til for å gå bort i fra den hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 20, 2007 Hva med å bygge ut med spacer hvis du ikke får plass? Innpresset blir kanskje ikke helt innenfor grensen, men så lenge det går... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 20, 2007 Hva med å bygge ut med spacer hvis du ikke får plass? Innpresset blir kanskje ikke helt innenfor grensen, men så lenge det går... Jepp, er en mulighet det og.. Innpresset blir nok lavere enn det som er tillatt uansett. Men vil ikke at felgene ska stikke ut fra skjermene. Vasle masse isåfall! Men håper felgene går på med min et15. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 26, 2007 Ser ut til at eg tar en tur til Danmark å handler nye felger. Men lurer på hvilken dekk dim eg ska gå for. Dette er 9x16 gelger. Hva synes folket: 205/45-16 eller 215/45-16? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 27, 2007 Ville bestilt med ET25 hadde jeg vært deg. Den ene centimeteren å gå på kan være god å ha. Om det går med bremsene dine, det kan jeg dessverre ikke svare på. Vil ikke et25 på 9x16 subbe forran? Måtte space ut mine 8x15 et25 med 5mm, da de gikk i fjørbeinet. EDIT: VMAXX COILOVER Dette er 9x16 gelger. Hva synes folket: 205/45-16 eller 215/45-16? Her er Brock 9x16 med 215-40-16 nankang dekk. (ikke start noe diskusjon om nankang) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 27, 2007 Okei. 205 blir kanskje veldig mye strekk da... Vet ikke om du har coilovere på din men har hørt at felgen skal gå klar hvis man har ET25 og 9x16 hvis man har coilovere.. Så bra ut med 215/40. Noen som har noen bilder av 215/45-16 på 9x16? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 10, 2007 Da har jeg fått prøvd noen keskin kt3 9x16 med et 25. Dette passet ikke helt. Måtte til med 10mm spacer men da vil felg kanten stikke utforbi skjermen. Så jeg lurer på 8x17, noen som har erfaing med denne dim på golf 2? Skal valse hjulbuer og har coilovere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...