#1 Skrevet Mars 19, 2007 Jeg har merket en liten lyd fra høyre siden foran på bilen min når jeg stopper og kjører igang. Også stoppet jeg i garasjen i sta og da røsket jeg litt i høyre hjul og det kom en slags lyd og hjulet flyttet seg litt fremover og bakover da jeg vred og røsket litt i det, samtidlig som den klunke lyden kom.. Noen som vet hva det kan være? Har bestilt med ny bærekule til denne siden og håper egentlig at det er denne som er problemet. Eller hva annet kan det være? Foringer ble byttet for under 1 år siden så tviler på at de er såpass slitte at de begynner og takke for seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2007 BUMP!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2007 dette fikser vi i morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2007 Da har jeg og en kompis funnet ut grunnen til hvorfor det var slark der, og mens vi undersøkte byttet vi bærekuler og bremseskiver og klosser foran. Lite bilde av skruen som satt der og en sammeligning av den som skal sitte der.. De er 8mm og 10mm (10mm er riktig) Her er den som satt der: To bilder som viser de 2 forskjellige ved siden av hverandre.. Hvorfor dette ble gjort er litt uvisst.. Men synes dette er litt dårlig arbeid og er ikke fornøyd med det som ble gjort.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 20, 2007 Sånn det er med gamle biler Finner mye rart da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 20, 2007 Sånn det er med gamle biler Finner mye rart da;) det ble utført arbeid på denne for kort tid siden.. og fortalte at han hadde satt inn ny skrue.. trodde han da selvfølgelig satt inn riktig dimensjon.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 20, 2007 det ble utført arbeid på denne for kort tid siden.. og fortalte at han hadde satt inn ny skrue.. trodde han da selvfølgelig satt inn riktig dimensjon.. hehe...jævlig bra:tilber: Knøl huggu! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 20, 2007 hehe...jævlig bra:tilber: Knøl huggu! Jepp stemmer.. Ikke greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...