#1 Skrevet Mars 20, 2007 Jeg har et spørsmål om diode pærer, har pr. i dag montert xenonmatch i park og skilt lys, og er forsåvidt fornøyd med disse. lurer bare på om diodepærer er noe tess evt. et alternativ til xenonmatch? noen som har noen erfaringer og komme med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2007 Jeg kjøpte noen diode parklys hos Mekonomen. Det stod hvite på boksen, men lyste rimelig blått. Hadde nok ikke brukt diss hvis jeg hadde hadde glødepærer, men har ettermontert 8000K Xenon i nær og park nå, og det matcha perfekt! Har brukt andre diverse "xenonmatch" pærer som cool blue o.l. men synes disse bare lyser gult... De xenonmatch pærene ifra Höen som du får kjøpt av en på forumet her er ikke så værst. Faktisk de beste i sitt slag:) Har du xenon så funker dioder ganske bra, hvis ikke så er Höen ett greit valg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 20, 2007 Eg har dioder på parklyset og har skifta dioder 5-6 ganger fordi at fulltlyset svir dei opp. Dioder toler ikkje varme bare så du er klar over det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2007 Skal bestille meg noen dioder til skiltlys osv nå tenkte jeg.. Har hvitt parklys nå, men tenkte å bestille dioder der også får å se om det blir bedre.. Får håpe de diodene som det skal bli hvitt lys av ikke lyser mere blått enn hvitt da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 14, 2007 si ifra hvordan du synes det virker dA? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 14, 2007 Diodepærer virker desverre ikke på Touran. Eller Golf V, nye Passat, Caddy, fordi det er feil motstand i diodene i forhold til glødepærer så bilen vil "skru" de av og gi en feilmelding på at pæren er gått. Du vil antagelig kun få et kort blink når du skrur på lyset første gang, jeg har prøvd. Så det ble xenonmatch på meg, synes det virker bra! Jeg har hatt dioder i andre biler, synes kanskje de hadde et litt lillaskjær i lyset... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...