#1 Skrevet Juli 15, 2004 ca 4 Mb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland ca 4 Mb Hvordan får jeg lagt inn film som jeg har på egen harddisk?? EDIT: Jeg har aldri lagt inn film her før, noe jeg trodde var copy/paste... men dengang ei.... Noen som vet?...filmen passer bra for de av oss som har opplevd en ganske så fuktig sommer så langt, for alle andre også....hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 15, 2004 "Attach file" Men en film blir sikkert for stor, så da blir du nødt til å legge den ut på nettet, for så og linke til den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2004 Noen forslag til sider en kan laste opp til? Edit: Eureka, fant en link på Bilforumet om oppretelse av Ftp server: http://home.no.net/frydland/ftp/index.php Les og lær:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...