Styling til Touran? Stigbrett?

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det finnes stigbrett til Touran?

 

Jeg har en 2004 modell, 1,9 TDI.

 

Den er litt høy for ungene å komme inn i, og jeg lurer fælt på om det finnes stigbrett?

 

Til noen bilder får man jo kjøpt sideskjørt, og det er vel kanskje det samme som stigbrett..? Men disse skjørtene/brettene må jo tåle at et barn trår på dem.

 

Om dette finnes, så setter jeg stor pris på link til sider der jeg kan se bilder og jeg er meget interessert i pris.

 

Farge bør jo stå i stil til bilen, eventuelt i krom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøv på http://www.4x4butikken.no

 

de har ihvertfall til T5,Touareg og caddy

 

alternativt så kan du jo senke bilen slik at problemet forsvinner ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tviler på jeg vil senke bilen.

Tror ikke problemet forsvinner helt uansett. De trenger noe å trå på for å komme inn i bilen.

Jeg føler jo bilen er lav nok, og det er jo hovedgrunnen til at jeg ikke ønsker å senge den noe særlig.

Er jo lavprofildekk på bilen også, og jeg kan ikke se for meg at den bør være noe lavere sånn sett.

Men jeg har ikke så mye peiling på det.

 

Takk for link, jeg skal ta en titt. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får jo slik stylingpakke som gir deg skjørter. Men det er jo ikke akkurat stigbrett da. Disse får du sikkert noen til å støpe like i aluminium/stål og feks. kromme dem.

 

Det kan nok bli tøft, men det blir som sagt ikke noe du kan bruke som stigbrett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke aktuelt med noe som ikke ungene kan trå på.

Er ikke så opptatt av at det skal se tøft ut, bare at ungene kan komme seg greit inn i bilen. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.