#1 Skrevet Mars 20, 2007 Hallo. Hadde en side der de justerte orginal bensintrykkregulator med å klemme den i sammen. Er det noen som har en link til den siden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 22, 2007 Ingen som har link? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 22, 2007 Berre å sette den i skrustikka å klemme det... Klemme ned i senter, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2007 Jeg vet det, men det er søskenbarnet mitt som skal gjøre det så da hadde det vært kjekkt med en link slik at jeg hadde sluppet å tegne og forklare. Hadde den linken selv, men finner den ikke igjen:-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2007 http://www.snstuning.com/DIY/FPR/fpr.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 22, 2007 men er ikkje kurt å justere trykket til no e annet en det chippen er beregnet for, alt blir feil då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 23, 2007 http://www.snstuning.com/DIY/FPR/fpr.htm Der var den ja:) Tusen takk men er ikkje kurt å justere trykket til no e annet en det chippen er beregnet for, alt blir feil då Er en billig trimming av en gammel Opel 2,2i motor:rolleye: Er ikke chip på den. Skal bare økes ca 0,5 bar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 23, 2007 OK, viss dere har gjordt endringer som gjør at den nå går for magert... Men meir bensin,(lav A/F) gir jo mindre hester da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 23, 2007 OK, viss dere har gjordt endringer som gjør at den nå går for magert... Men meir bensin,(lav A/F) gir jo mindre hester da... Har heldigvis ikke noe med denne trimminga:) Er søskenbarnet mitt som driver. Har blitt anbefalt å øke trykket litt av en som driver å trimmer Opel mere vet ikke jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...