Bergen: Nytt Audi-medlem i Bergen

Anbefalte innlegg

Heisann,

Da var eg igang her inne ja:)

Navnet er Stian Nepstad, og nettopp blitt member!: vinke :

Har kjøpt meg en Audi A3 1,8 00` Turbo Quattro fra en her inne på Forumet.

(Fra kongsberg vel og merke)

 

Er fremdeles på opplæringsstadiet når det gjelder Turbo-motor og den slags da A3`en er den første bilen eg har hatt med turbo i!

 

Bare for å advare dere, så kommer det sikkert mange "helt-på-trynet" spørsmål fra meg, hehe..men men, håper det går bra.

 

På det nederste bilde(der eg har tegnet litt)..hehe.. Går det an å ta vekk den leppa å erstatte den med en som er tillaga for enderør som stikker litt ut?

Har 4 ryggesensorer der no, som piper i hytt og pine!!

 

Har fått med meg at dere har meetings av og til, som ender opp på Daniels Kebab ( Noe som passer perfekt for meg, da eg ska begynne å jobbe borte ved NUI) :)

 

 

Mvh

sn

0_1766781631.jpg

0_-1290997795.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil da!!! Og velkommen i klubben!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen velkommen. Men posten din skulle vel ha vært i seksjonen over. "medlemmer i bergen"

 

Fin bil du har, kommer til og kose deg med den bilen skal du se!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen til oss!!! Ser jo ut som en kjempe fin A3 du har fått deg også! Håper du kommer på treff fremover nå også.... Vi er masse folk som møtes på Arenum til en prat hver 14 dag. INFO om treffene legger jeg ut 3-4 dager før vært treff.

Og IKKE vær redd for og spørre om det du lurer på da spørr man ikke får man heller ikke svar!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey!! Velkommen i klubben: vinke : Alltid kjekt med nye medlemmer! Flott bil du har kjøpt deg, har du noen planer for den eller?: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann,

 

Varmer alltid med god velkomst ja : smil : : smil :

 

Har hatt bilen i nesten 2 Mnd`er no, og eg smiler hver gang eg sitter meg inn å starter opp

Kommer til å stille på treffene da eg flytter opp på Landås i slutten av denne uken : rock :

 

Eg er vel kanskje en av de som har 1 tonn med drømmer om hva som ska gjøres med bilen, men mangler kapital :(.. ( håpe på høyere lønn eller no`).

Det første som må gjøres er at eg trenger nye skiltholdere! Og etter det eg har sett så er TThomaz rette personen for den jobben ;).

Bilen er egentlig litt for lav, så noe styling blir ikkje aktuelt i første omgang, men derimot Chipping ska det bli :evil:

Har vert i kontakt med Bilelektronikk på midtun,som bare grøssa når eg fortalte hva bil eg har..hehe.. Va vist noe med Quattro og effektanlegg??( "Trangt som bare helvete" va vel rette ordene ja )...hehe

 

1: Chipping til 190HK --> 4990,-

2: Chipping til 210/220HK ---> 14-16000,-... ( om denne prisen er inkl. Jobb veit eg ikkje)!

 

Så ja, har litt realistiske planer,og det er jo vel og bra har eg hørt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen i klubben!

Skikkelig nice bil du har kjøpt deg!

Felgene på nederste bilde er helt RÅ!! Kler bilen perfekt : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen i klubben!

Skikkelig nice bil du har kjøpt deg!

Felgene på nederste bilde er helt RÅ!! Kler bilen perfekt : rock :

 

Takker å bukker :)

 

MEN, han som eg kjøpte bil`n av solgte sommmarfelgene ( på nederste bilde ) og kjøpte nye Toora felger ( Øverste ) før eg kjøpte`n! Egentlig litt synd,men men..that`s life : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Toora felgene er FETE dem oxo! Og synes A3'n din ser meget bra ut..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joa, er godt fornøyd med Toora felgene :) Håper denne kulden gir seg snart sånn at eg kan bytte om fra vinter til sommar. Da kan TThomaz bare annonsere at det blir meeting igjen, så er eg klar! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen ja. Jo flere jo bedre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen skal du være.... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen i klubben Stian. og det er en fin bil du har fått deg der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker å bukker :)

 

MEN, han som eg kjøpte bil`n av solgte sommmarfelgene ( på nederste bilde ) og kjøpte nye Toora felger ( Øverste ) før eg kjøpte`n! Egentlig litt synd,men men..that`s life : klø :

 

Synest de felgene på det øverste bildet var de kuleste eg... RÅTT!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann,

 

Varmer alltid med god velkomst ja : smil : : smil :

 

Har hatt bilen i nesten 2 Mnd`er no, og eg smiler hver gang eg sitter meg inn å starter opp

Kommer til å stille på treffene da eg flytter opp på Landås i slutten av denne uken : rock :

 

Eg er vel kanskje en av de som har 1 tonn med drømmer om hva som ska gjøres med bilen, men mangler kapital :(.. ( håpe på høyere lønn eller no`).

Det første som må gjøres er at eg trenger nye skiltholdere! Og etter det eg har sett så er TThomaz rette personen for den jobben ;).

Bilen er egentlig litt for lav, så noe styling blir ikkje aktuelt i første omgang, men derimot Chipping ska det bli :evil:

Har vert i kontakt med Bilelektronikk på midtun,som bare grøssa når eg fortalte hva bil eg har..hehe.. Va vist noe med Quattro og effektanlegg??( "Trangt som bare helvete" va vel rette ordene ja )...hehe

 

1: Chipping til 190HK --> 4990,-

2: Chipping til 210/220HK ---> 14-16000,-... ( om denne prisen er inkl. Jobb veit eg ikkje)!

 

Så ja, har litt realistiske planer,og det er jo vel og bra har eg hørt :)

 

 

 

 

Velkommen i klubben:)

hehe...må vere enig i d du seier om å ønskelista er større en lommeboka:p

Kul bil forreseten...koser deg i den der:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker å bukker Stian :)

Bilen er konge den,er eit utruligt drag på alle girene.Så ekke noe problem å kjøre fra en frisørbil på 5`te...hehe...( Håper det ikkje blir lenge til en ny chip detter ned i bil`n, 190HK der ja ;)hehe )

Ska vel mest sannsynlig ut te knarvik imorgen å henge på select`n i knarvik: rock : så da kan vi ta eit lite VAG-Treff!LOL

 

Mvh

Stian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen Navnbror:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

heisann..gratulerer med bil og audi medlem, er nettopp blitt den heldige eier av en a3 og har vel de samme planer som deg.. chip effektanlegg osv.. men prisen du fikk på chip av bergenbilelektronikk, hvor mye dreiemoment var det snakk om der? 190 hk var kurant selv om 195-200 er normalt:) legg meg til msn då så kan vi utveksle a3 ideer og spørre om du lurer på noe,skal svare etter kunnskapen min så godt jeg kan;) wesselengen88@hotmail.com

 

mvh patrick

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann Patric,

 

Tusen takk for det du, har lagt deg til Msn`n så er bare å ta kontakt :)

Hvor i bergen er det du bor?? Eg holder til på Landås( mannsverk ).

 

Angående chipping så husker eg ikkje heilt hva dreiemoment det va snakk om + at mailen eg fikk tilsendt tilbudet på gjekk til pieces...hehe.. ( telenor-mail som slutta plutselig å funke da eg gjekk over til Start Bredbånd ).."Strange".

Er bare å ta kontakt me de, hyggelige folk som er behjelpelige me alle spørsmål...Selv inkompetente spørsmål som eg av og til kan komme med!!hehe..

 

BTW, holder på å montere Sub i bagasjerommet: rock : Strømledningen er trekt gjennom torpedoveggen og inn i coupe`n så nå blir det litt dill og dall i helga!! Håper det blir bra greier ;)

 

Mvh

Stian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.