#1 Skrevet Mars 20, 2007 Har litt trøbbel med å finne riktige dempere til min 1990 modell urquattro (RR). Koni har en utgave som bare er notert å passe til quattro typ85 fra 1981 til 1989. Dette er 86-2086 sport og 86-2087 sport. Noen som vet om disse passer til min 1990 modell 20v? Har også sett på Bilstein sine, og de ser ut til å passe, men med "vår" avtale med Rodin er Koni et bedre valg i forhold til valuta for pengene tror jeg... -T. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2007 Hvilken pris har du fått på støtdempere, hhv Bilstein og Koni? Jeg sjekket pris i Tyskland, ringte litt rundt nedi der, og kunne fått Bilstein til 3000,- + eventuelt frakt. Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 20, 2007 Har akkurat kjøpt Bilstein dempere og H&R fjærer til min Urquattro, dette fikk jeg til samme pris som rodin tar for Koni+lesjførs(?). Uansett om dette valget ville vært dyrere enn Koni ville jeg nok gått for det da Bilstein og H&R har ry på seg å være mye bedre enn de andre nevnte... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2007 Har akkurat kjøpt Bilstein dempere og H&R fjærer til min Urquattro, dette fikk jeg til samme pris som rodin tar for Koni+lesjførs(?). Uansett om dette valget ville vært dyrere enn Koni ville jeg nok gått for det da Bilstein og H&R har ry på seg å være mye bedre enn de andre nevnte... Hva kostet dette settet deg? mye senk? Hadde selv 60/40 Bilstein/ H&R på coupe'en min, og det skal jeg ha igjen Men jeg vet at H&R/Bilstein produserer originalhøyde fjører som er 20-30% stivere enn originale.. Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 20, 2007 Hva kostet dette settet deg? mye senk? Hadde selv 60/40 Bilstein/ H&R på coupe'en min, og det skal jeg ha igjen Men jeg vet at H&R/Bilstein produserer originalhøyde fjører som er 20-30% stivere enn originale.. Mvh EW Borti 7500kr... Blir bare 30mm senk, men tror det skal harmonere noenlunde med 17tommere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 20, 2007 Borti 7500kr... Blir bare 30mm senk, men tror det skal harmonere noenlunde med 17tommere. Ok! Kom tilbake med bilder av hvordan det blir Har selv 8,5x17 BBS RS. Har nå altfor brede dekk (235) for å kunne senke, men 215/45 kunne kanskje gått bedre. Hva slags dim blir det på deg? Sliter ned 235-dekkene på C4'n i sommer, så kommer urquattroen sterkt tilbake neste år. I år blir det bare en og annen luftetur, motoroverhaling, restaurering innvendig, utvendig osv osv.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 21, 2007 Fikk pris i underkant av 1200,- pr stk fra Rodin. Bilstein har jeg fått pris på fra annen leverandør på ca kr 2.000,- pr stk. Voldsom prisforskjell egentlig. Fikk ikke svar på spørsmålet mitt, og det er om de jeg har fått pris på (Koni)passer til min 90 modell? Dersom dere har gode kontakter på Bilstein, vil jeg gjerne ha tips om hvor de er bra priset. De jeg har fått pris på er 3016 og 3017. Jeg har originale 15" felger, og skal hverken senke eller sette på 17 tommere... -T. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...