Vestfold: Temakveld NBS imorgen

Anbefalte innlegg

Heisann kjære medlemmer i Vestfold lokallag. Ville bare si ifra at vi i Telemark Lokallag har felleskjøring til Norsk Bildelsenter imorgen fra Telemarksporten. Drar derfra 1530.

Kan ha en stopp på shell ved kullerød om folk vil henge seg på derfra?? hadde da isåfall vært der rundt 16.00 tiden....

dere når meg på 971 33 292

Mvh

Lars Erik Johannessen

Lokallagsleder Telemark

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet når dette er ferdig? Jeg må på jobb igjen klokka 22:30, er vel ikke hjemme til da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet når dette er ferdig? Jeg må på jobb igjen klokka 22:30, er vel ikke hjemme til da?

Dette holder på egentlig hvor lenge folk blir der... personlig kunne jeg tenkt meg og være hjemme til rundt 2200 tiden...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey. Jeg er hvertfall mest sannsynlig med. Noen andre fra vestfold?? Hadde jo vært gøy å blitt noen innover.

Hvor mange er dere fra telemark?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey. Jeg er hvertfall mest sannsynlig med. Noen andre fra vestfold?? Hadde jo vært gøy å blitt noen innover.

Hvor mange er dere fra telemark?

Vis de som har sagt kommer er vi 6 biler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig respons fra vestfold;P ingen som skal?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rekker ikke, knapt ferdig på jobb, hjem til middag og en time på sofan så er det nattevakt.. Dessuten ser bilen helt jævlig ut..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen mangler eksosanlegg og firehjulskontroll, så det blir nok ingen tur på meg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vel ikke så veldig mye å trakte etter heller. Jeg for min del spiste pizza og dro igjen nesten:P Hadde med en kamerat som kjøpte seg lykter, var derfor vi dro også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ble litt til hva du gjorde utav det selv! Jeg fikk i hvertfall mange bra tips fra han som skrur manuellkassene! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.