#1 Skrevet Mars 20, 2007 Skal skifte girkasse på en golf 2 gti 8v. Den som sitter der nå ser slik ut: bilde 1 Kjørekomputeren virker ikke som den skal med denne girkassa. får ikke målt gjennomsnitt fart/km/l.km. Mulig den kan være byttet før en gang. forresten noen som vet om noen av bilene kom med slik kjørekomputer som bare viser grader ute og klokke? Denne girkassa sskal jeg sette inn: bilde 2 Som dere ser så er "kontakta" inn på girkassa forskjellig. men, vil kjørekomputeren virke som den skal med denne kassa? hvordan skal jeg koble denne kassa til bilen i forhold til den gamle? hva må jeg gjøre for å få kjørekomputeren til å virke som den skal? noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2007 ingen som vet?? skal skifte den i morra, hadde vært greit å vite før jeg satte den inn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 20, 2007 Skal ikke garantere noe, men det siste bildet er i hvert fall det som ligner mest på den girkassen jeg har i min bil...og det er en 2'er GTI. Tipper kjørekomputeren fungerer etter at du har byttet kasse. Bryteren på den første girkassen er ryggelysbryteren hvis jeg ikke tar helt feil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2007 Skal ikke garantere noe, men det siste bildet er i hvert fall det som ligner mest på den girkassen jeg har i min bil...og det er en 2'er GTI.Tipper kjørekomputeren fungerer etter at du har byttet kasse. Bryteren på den første girkassen er ryggelysbryteren hvis jeg ikke tar helt feil... kassa som er umontert har gti stikkontakt/kjørekomputer den som er montert i bilen din har kun ryggelys funksjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 20, 2007 javel. er det bare å koble de to ledningene over på den kassa jeg setter inn da, åsså fungerer kjørekomputeren, eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 20, 2007 kassa som er umontert har gti stikkontakt/kjørekomputerden som er montert i bilen din har kun ryggelys funksjon Ikke min bil da, men det er ikke så nøye... *S* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 21, 2007 opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...