#1 Skrevet Mars 20, 2007 Har fått to gode tilbud på 245/35-19 dekk nå..... Ene er Hankook og det andre er Vredestein...., please qoute me on this 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2007 Har ingen erfaring med noen av disse merkene, men ut fra det jeg har lest og hørt ville jeg valgt Vredestein. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2007 Har ingen erfaring med noen av disse merkene, men ut fra det jeg har lest og hørt ville jeg valgt Vredestein. samme her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2007 Kjøp Vredestein du, jeg kjørte på Ultrac i fjor og var kjempefornøyd med dem:) De har kommet med et bedre dekk i år som heter Sessanta. Det skal være mere støysvakt og ha et bedre veigrep. Har ikke rukket å teste de enda siden det er kommet snø til trøndelagen igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2007 Vredenstein satser STOR om dagen og jeg har bare hørt gode ting om dette så langt iallefall! Lykke til da TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...