#1 Skrevet Mars 20, 2007 Sleng gjerne inn bilde av din bil eller en tøff du vet om. Trenger litt inspirasjon... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2007 Gammelbilen min, ble aldrig ferdig med den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2007 okey, nå har du sagt det... hehe her kommer den noen... og sist men ikke minst så bare måtte jeg ta med denne også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2007 sikkert flere her som har noen bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2007 Tar jo nesten motet fra noen av oss her jo.. hehehe:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 21, 2007 Hadde vært tøft hvis noen hadde lagd en 3BG med fronten fra den nye passaten. Noen som vet om slik ombygging finnes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 21, 2007 sikkert noen i tyskland som jobber med det... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 21, 2007 kan slenge med noen bilder av min også da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 21, 2007 Skal bare bli kvitt A6en så blir det nok en slik bil på meg:D Litt mere fornuftig med diesel når man kjører 40 - 50 000km i året... Synes disse er litt kule: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 21, 2007 Tja... Her er min bak fra siden med Caractere spoiler ihvertfall... + 40% lysgjennomslipp på tonede ruter fra B-stolpe og bak. 18" P&W Cobrafelger (ikke senket). Legger noen bilder fa INNI også "Just Matz" fra England i stoff..... Truls 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 21, 2007 Hadde vært tøft hvis noen hadde lagd en 3BG med fronten fra den nye passaten. Noen som vet om slik ombygging finnes? Visst en er lat, å ikkje bryr seg om korssen bilen sin ser ut så finst de nokke lignandes : personleg meining : uffa... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 21, 2007 Hadde vært tøft hvis noen hadde lagd en 3BG med fronten fra den nye passaten. Noen som vet om slik ombygging finnes?Finnes en "enkel" løsning ifra Kamei. Har selv et slikt "kit" liggende som skal bli montert. Det er rett og slett formskjært kromfolie som legges på støtfangern foran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 21, 2007 Her er 3bg`n min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 21, 2007 Har sett bilder av en 3BG med 3C fanger.. Skal se om jeg finner de igjen. Var egentlig tøft syntes jeg.. men det er nok ikke noen som leverer dette, tror det var hjemmemekk. EDIT: Her er bilde av en 3B da. og ikke se på hjulene. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 24, 2007 Fant du de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 24, 2007 finner ikke igjen de bildene. husker ikke hvor jeg så de hen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 24, 2007 Her er 3bg`n min Er bilen sin det Stian! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 31, 2012 Blåser liv i denne tråden, noen som har sett en 3GB stasjonsvogn hvor listene rundt har blitt fjernet (selvfølgelig fylt inn og lakkert osv..)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...