#1 Skrevet Juli 15, 2004 I morgen skal jeg på bilferie med min datter. Det høres vel ikke så værst ut vel? Vel, ut fra et lyskryss tidligere i dag fikk jeg en skrapende ulyd fra motorrommet, jeg stoppet og gikk ut av bilen for å sjekke og lyden var svakere men forsatt der. Jeg slo av tenninga, ventet litt og prøvde å starte igjen, bare hvining i starteren og litt skraping. Ok, tenkte jeg, starteren har hengt seg på og innslaget er gåent. Starter har jeg liggende, i Horten!! Det er greit, får bare stoppe bilen i nedoverbakke når jeg kjører nedover tenkte jeg. Fikk trillet bilen i gang og da... illrød ladelampe og under 12 volt på metern. Det er værre!! : bh :Et batteri holder ikke 70 mil!! Ringte på verkstedet jeg bruker, de hadde sommerferie. : bh :Vi skal reise i 9-10 tia i morgen så nå er det bare på med regntøy, frem med lommelykt og jekk og lete etter svidde ledninger fra dynamoen. Ønsk meg lykke til. God natt : kaffe : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2004 Lykke til da, ser ut som om du kan trenge det nå Synes litt synn på deg nå ja. . . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...