#26 Skrevet Mai 18, 2007 Tror muligens det da er noe galt med bilen min også.. 3B som ligger på konstant 50-60 grader i følge måleren. Varmt og fint i apparatet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 18, 2007 Og Kristian: termostaten har ingenting i verden å gjøre med vifta da termostaten er kun mekanisk Hmm..Skjønner. Så hva kan være problemet da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 19, 2007 Og Kristian: termostaten har ingenting i verden å gjøre med vifta da termostaten er kun mekanisk Hmm..Skjønner. Så hva kan være problemet da? Problemet ditt var at ikke tempraturmåleren fungerer? Det er nok en føler som må byttes da. Min ligger på 80-90 grader ved langkjøring. Regner med dette er normalt. Om vinteren legger jeg en plate forran den lille radiatoren. Unødvendig med to da kan vel også hjelpe å få på en plate under motoren for å hindre ekstra kjøling ved kjøring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 19, 2007 Ifølge haynes kan "slow warm-up" være to ting: Termostat er oppe hele tiden (stryk denne da) Termo-bryteren under radiaor har en feil, som regel kortslutning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...