#1 Skrevet Mars 20, 2007 Har noen tips eller andre fine forslag til hva jeg kan gjøre med dette hullet etter låsen? Er det muligheter for å sveise det igjen, eller blir det for trangt til å gjøre noe som helst? Eventuelle kostnader? Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 29, 2007 Ingen? *bøømp* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2007 Klipp til en passende platebit, lakk den så den ikke ruster og lim den inn med sica. Å sveise vil jeg anse som unødvendig mye arbeid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2007 Klipp til en passende platebit, lakk den så den ikke ruster og lim den inn med sica. Å sveise vil jeg anse som unødvendig mye arbeid. Hm! Aldri tenkt på...tusen takk! Også lurte jeg på enda en ting, hvordan er det å fjerne den "clean-lista" som har blitt sveisa inn? Grunnen til at jeg spør, er at det har begynt å ruste i sveise-skjøten mellom selve bakluka og den lista. Man ser tydelig i lakken at det skjer et eller annet der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 2, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 2, 2007 hvem clean list?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 2, 2007 Antar det plastlisten er fjernet og blitt erstattet av en i stål? Hvis det er tilfelle, og du vil tilbake til plast så er det kanskje like greit å finne seg ei ny bakluke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 2, 2007 aha, du må få fillerista han lakkerern din ole. hehe.. Hvis du fjerner den nå så blir vel det lite pent vil jeg tro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...