Forslag/tips til sveising ved/i bakluke Golf III?

Anbefalte innlegg

DSC00389.jpg

DSC00390.jpg

Har noen tips eller andre fine forslag til hva jeg kan gjøre med dette hullet etter låsen? Er det muligheter for å sveise det igjen, eller blir det for trangt til å gjøre noe som helst?

Eventuelle kostnader? Takk! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen?

*bøømp* :bump:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klipp til en passende platebit, lakk den så den ikke ruster og lim den inn med sica. Å sveise vil jeg anse som unødvendig mye arbeid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klipp til en passende platebit, lakk den så den ikke ruster og lim den inn med sica. Å sveise vil jeg anse som unødvendig mye arbeid.

Hm! Aldri tenkt på...tusen takk! :)

Også lurte jeg på enda en ting, hvordan er det å fjerne den "clean-lista" som har blitt sveisa inn? Grunnen til at jeg spør, er at det har begynt å ruste i sveise-skjøten mellom selve bakluka og den lista. Man ser tydelig i lakken at det skjer et eller annet der...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem clean list??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Antar det plastlisten er fjernet og blitt erstattet av en i stål?

Hvis det er tilfelle, og du vil tilbake til plast så er det kanskje like greit å finne seg ei ny bakluke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha, du må få fillerista han lakkerern din ole. hehe..

Hvis du fjerner den nå så blir vel det lite pent vil jeg tro.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.