#1 Skrevet Mars 21, 2007 reversj drevet i girkassa mi er fullstendig skutt, takler og herjer på revers!. men det jeg lurer på er. må man dele kassa for å bytte dette drevet? eller ligger det helt i enden? har en annen ATH kasse her. men frister LITE å måtte bytte kassa, mye jobb i det! noen kloke hoder på denne tiden av kvelden (kveldstid for oss arbeidsledige) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2007 ingen med peil på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 22, 2007 Drevet ligger midt inni kassa så den må delast. Når kassa er delt så er revers drevet det lettaste å bytte inni der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2007 Hjelmseth eller Dalby er kara å prate med da. Dalby tror jeg omtrent gjør det der i blinde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2007 ettersom jeg da har ei kasse, så bytter jeg heller om revers drevet ligger midt inni! mente det var mulig å ta det fra siden, men er vist bare 5te gir som ligger der! da blir det kassebytte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...