#1 Skrevet Mars 21, 2007 Da var det min tur til å kjøpe hus, igjen... Er rimelig lei av å bo i liten leilighet nå. Kjøpte meg(oss) hus på Kråkerøy, med utsikt over nye stadio'n og deler av sentrum. Innebygget garasje er det også, så nå vil kanskje Jetta'n få litt mer oppmerksomhet fremover. Noen bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2007 Jøss, Grattis med hus, Er ikke så lenge siden jeg kjøpte meg hus selv.. Dette så jo veldig fint ut, Nyyydelig utsikt, samt fin beliggenhet!! Kanskje ligge med kikkert å se kamp du da? Hehe Eneste at det er i Fredrikstad da Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 22, 2007 hehe.. tusen takk. (tror jeg ) er alltid hyggelig med kommentarer fra skyggedalen:D:D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 25, 2007 Fint hus! Er det på Åsgårdsfjellet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2007 Takker! Det er ikke på Åsgård, men "tvers over veien". Sofus Sørensensvei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 26, 2007 Grattis!! Så finfint ut det der!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 27, 2007 Takker! Det er ikke på Åsgård, men "tvers over veien". Sofus Sørensensvei. Åja, nesten ved "SunnyVille" da jo;) Koslig nabolag! Selvom de eldre nede i veien er litt gretne:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 27, 2007 Åja, nesten ved "SunnyVille" da jo;) Koslig nabolag! Selvom de eldre nede i veien er litt gretne:P "SunnyVille" hvor er det... Det er jo forsåvidt "nede i veien" jeg skal flytte Bor du i nærheten eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 28, 2007 "SunnyVille" hvor er det... Det er jo forsåvidt "nede i veien" jeg skal flytte Bor du i nærheten eller? SunnyVille eller Solåsen som det heter er helt på toppen av det fjellet der huset ditt ligger Jeg bor 2-3min unna, halvveis ute på øya. Alshus/Blåveisåsen/Buskogen området, hvis det høres kjent ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 4, 2007 Grattis med hus da Ole Martin! Det så jo ut som en skikkelig fin beliggenhet da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...