Motorfester Audi 100 QT - 1986 - Inline elller offset? Med Bilder nå

Anbefalte innlegg

Bestilte meg fester fra 034motorsport. Bestilte I5, men skrev mail og spurte om dette var riktig. Da lurte han på om det var inline eller offset på bilen min. Er vel inline?

Takk for hjelpen,

Vilhelm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet dette? Trenger nye motorfester...

Hvilken:?

MSMOUNTS.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at det er inline:) Har du bestilt eller skal du?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må nok pent åpne panseret og spørre deg selv skal du få noe vettugt svar, det finnes nemlig ingen standard på "lapskausbiler" ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det 3B motor så er jeg nok så sikker på at det er inline:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det 3B motor så er jeg nok så sikker på at det er inline:)

Det er ikke så enkelt dessverre, det er fortsatt ett "hav" av muligheter ang. hva som er blitt brukt av motorfester. Ofte så tar man de orginale motorfestebrakettene fra den orginale motoren og setter på den nye motoren, for så å måtte slippe å bytte motorfestene i bilen, eller vice versa.

Om det er eller har vært klima i bilen kan og ha betydning på inline eller offline, så man er nesten nødt til å måtte se etter "manuelt", om man ønsker å være på den sikre siden ;)

Det er nok en grunn til at 034 har lagt ut begge disse illustrasjonsbildene på siden sin.

Og som du ser av bildene på er det jo bilde av ett offlinefeste under audi S2, som jo er levert med 3B motor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og som du ser av bildene på er det jo bilde av ett offlinefeste under audi S2, som jo er levert med 3B motor.

Det har jo ingenting å si når motoren står i en typ44:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er noen bilder.

DSC00049.jpg

DSC00050.jpg

DSC00052.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg sent bildene til 034, og det var "straight". Men takk for hjelpen som vanlig folkens! Veldig takknemmlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.