#1 Skrevet Mars 21, 2007 Tenkte s2n skulle få litt ny smøring og diverse nå som sessongen nærmer seg. Jeg bruker Castrol TWS motorsport 10-60 på motoren, men hvilken olje skal jeg bruke på diff og girkasse? tenkte jeg skulle bytte på dem og men har aldri gjort det før... og hvor mye olje går det på diffen og kassa? og er det en kurrant jobb? Blir godt brukt på bane osv på sommeren:) så er vel greit og bruke en olje som tåler litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 22, 2007 ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2007 Hei, Mener det skal være 1,3 liter på diff og 2,85 på gir. Jeg er hyppig bruker av oljelageret.no , hvor de også har en oljeguide. Her kan du også se hvilken type olje som er anbefalt. Håper dette hjelper deg litt på vei. Lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2007 Syntetisk GL-4 75W/90 i gir/TORSEN og frontdiff. Styr unna GL-5 her. GL-5 i bakdiff 17mm umbraco på både fylle og tappeplugg. Ustyr til å dytte i ny olje er anbefalt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...