#1 Skrevet Mars 21, 2007 Hva er forskjellen på quattro og FWD når det gjelder bakhjulsoppheng på en A4 avant B6 ? Jeg tenker da på fjærer og dempere. På min FWD så sitter fjærene og dempere hver for seg, er det sånn på quattro, eller er de montert sammen der ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2007 på quattro er fjærer og dempere montert sammen slik som det er foran... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2007 på quattro er fjærer og dempere montert sammen slik som det er foran... Feil, på B6 er er det likt på forhjulstrekk/quattro. Sitter hver for seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2007 Blir dere enige eller karer ? :) :rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2007 Feil, på B6 er er det likt på forhjulstrekk/quattro. Sitter hver for seg. Ole Morten Har nok rett her Vertfall sånn på min B6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 22, 2007 Passat derimot er det forskjell på fwd kontra 4 motion. Helt annen bakstilling. Demper og fjær sitter i ett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...