#1 Skrevet Mars 21, 2007 Hvem er den beste på lakkering i mjøsdistriktet? caben skal få full pakke spørsmålet er bare hvor? Mvh Jan T Braaten 90505142 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2007 Je skar å hellakkere golfen min,,,, Je har hørt mye skytt av kapp bil lakkering... En kamerat av meg brukt han på stylinga si, det ble knall bra;)... Så je skar nok inn der snart få lakkertet helt ned :D. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2007 Når vi snakker kvalitet og ikke pris, så ville jeg anbefalt Hoel's Billakkering på Gjøvik... Men sørg for å ha god tid Han er petitmeter og gir ikke i fra seg noe dårlig resultat, da gjør han det opp igjen uten mer spørsmål ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2007 Kapp billakkering er vel ikke noe dårlig valg... Han var læregutten til Fremstad'n... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...