N75 ventil på TSQ?Hjelp..

Anbefalte innlegg

Jeg har en kompis som har en 99 a4 1,8TSQ som vi får feil på N75 ventilen da vi sjekker den med vag-com..

Feilmld Kommer igjen med en gang da vi har slettet den... Så lurer han på hvilken ventil han burde kjøpe igjen??

Han dreiv å pratet på at han hadde hørt at N75TT ventil var best?? (hvis det er noe som heter det) For da skulle han få jevnere gasspådrag på en måte?

Takker for raske svar:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en kompis som har en 99 a4 1,8TSQ som vi får feil på N75 ventilen da vi sjekker den med vag-com..

Feilmld Kommer igjen med en gang da vi har slettet den... Så lurer han på hvilken ventil han burde kjøpe igjen??

Han dreiv å pratet på at han hadde hørt at N75TT ventil var best?? (hvis det er noe som heter det) For da skulle han få jevnere gasspådrag på en måte?

Takker for raske svar:)

Tipper du får like mange forslag som innlegg, men jeg anbefaler den som er original til din bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. ja kansje det...

Men det er noen som anbefaler ventil til en annen bil tror jeg slik at man får jevnere drag å slipper den "ketchup-effekten"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er mange som lovpriser både J / H utgaven av N75, men den ketchup-effekten du nevner kan komme av så mangt annet enn N75, dessverre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er mange som lovpriser både J / H utgaven av N75, men den ketchup-effekten du nevner kan komme av så mangt annet enn N75, dessverre.

Ja det vet jeg.. men noen sier at H og J ventilen er bedre enn orginale?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

J ventilen skal takle høyere trykk ( ved chippet bil f.eks ). H ventilen gjør det samme, men skal gi trykket noe raskere i tillegg til evt. litt høyere totalt turbotrykk.

Selv har jeg J ventilen og er fornøyd med det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk.. da får jeg han til å betille H ventilen jeg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk.. da får jeg han til å betille H ventilen jeg:)

Jeg har H-ventilen på min, og funker bra på den iallefall..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har H-ventilen på min, og funker bra på den iallefall..

Det er bra:) da får vi bytte den i morgen tenker jeg:) hvor sitter den foresten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra:) da får vi bytte den i morgen tenker jeg:) hvor sitter den foresten?

På slangen som går fra luftfilter og ned til turbo... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Korrekt bestilllings nr. på H ventilen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.