Anbefalte innlegg

Hei !!

Hvordan boltsirkel er det på 1985 Urquattro ??

18" compomotiv felger + dekk..

Hva slag dimensjoner er det som er tillat ??

ET ?

Hvor får man disse billigst ??

Takk

mvh Stian:rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Boltsirkelen er iallefall 5x112....ET 35 passer fint på disse bilene,men er ikke sikker på originalt ET!

Har sett slike biler med 8.5 og 9.5-18" men ET er uvisst!: klø :

Hør med noen av dem som har UrQuattro her inne....f.eks Geir Tony Strand!

Compomotive = http://www.kollevold.no men det koster sjorta........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Originalt inpress på bilen som blir kallt "urquattro" er ET45.

jeg regner vel med at dere egentlig vet det, men jeg må jo bare nevne det :)

Men det finnes egentlig ingen bil som heter urquattro. dette er bare et navn som har kommet som et kallenavn på bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det finnes egentlig ingen bil som heter urquattro. dette er bare et navn som har kommet som et kallenavn på bilen.

Det skjedde en endring på denne bilen i 1984 (tror jeg), hvor det ene året hadde bilen 6x15 og neste år 8x15. ET på 8x15 er i hvertfall ikke 45, tror det er rundt 25.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frem til mars 1984 hadde urquattro 6x15 felger ET45. Ettre mars 1984 hadde bilene 8x15 felger ET24. Samtidig med at urquattroen fikk disse bredere felgene, ble bilene senket 20mm og skjermflensene bearbeidet fra fabrikk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt 8x17 Compomotive MO FlatFace til min, ET 15, uvisst om dette går på, men får ikke flat face felgene med høyere impress så da får eg heller dreie av;) alternativet var vanlige MO med buede eiker, men liker heller ''firkantede'' felger på slik bil...

Kjøpte disse fra Kollevold, kostet nok. Kommer også 800kr ekstra om du skal ha de lakket i noe annet enn hvit/alu.

18'' tror jeg kommer til å bli latterlig stort på denne bilen, følger ikke på noe måte bilens hjulbuer. jeg ville helst hatt 16'' da disse kler bilen godt, men måtte en str opp om jeg skal ha på større bremser. Er jo begrenset utvalg av senkesett til disse bilene så spørs om ikke det blir vel høyt med 18''...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.