org filter vs konfilter(Golf 3 1,8)

Anbefalte innlegg

test av golf 3 90hk med org filter vs konfilter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjokk................... =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oj oj oj .. eg ska LETT kjøpe konfilter da.. dette var jo helt rått.. : haha :'

godt å se vi bergensere har mye å gjøre på fritiden da :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på en ting:

Er det en uskreven regel som sier at man MÅ ruse motoren når man kjører inn på rulla? : klø :

På alle filmene jeg har sett gjør de jo det 1000hk eller 90 tydeligvis..: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viser ikke rulla whp da? Det vil da si at den har 92hk på hjula ogr. og det er ikke dårlig for en 90hk motor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på en ting:

Er det en uskreven regel som sier at man MÅ ruse motoren når man kjører inn på rulla? : klø :

På alle filmene jeg har sett gjør de jo det 1000hk eller 90 tydeligvis..: haha :

må jo mellom-gasse :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:glad:

Ingen som viser tilsvarende film før-etter kamakselbytte da?

Hadde vært mer ineresangt.. (iallefall for meg):rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et gammelt MAX-power blad fra 96 eller 97 tror jeg det var, der de testet det samme med flere filtere. Det dårligste "trimme-filteret" ga 3,2 hk mindre hk, det beste "trimme-filteret" ga 1,2 hk mer på en Opel Calibra 16v... : haha :

Har oxo sett en lignende test med effektanlegg på golf 1,8 gti, der det var ca. det samme.., det dårligste ga hele 5 hk mindre enn det originale og det beste ga faktisk 3 hk mer. Husker ikke hva det dårligste var, men det som ga mest var Remus.: rolleyes Ikke mye å rope hurra for spør du meg..

Men de aller morsomste er jo de magnet-greiene du skal sette på bensinslamgen osv.. Dem som kjøper sånt ja dem..... : dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.