#1 Skrevet Mars 22, 2007 Er det noen har som har fått godkjente ombygging av G60 til turbo? Har søk i forum men ikke finn no helt konkret. Det jeg lurer på er, hva måtte dere dokumenter, å hvordan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 22, 2007 Er det noen har som har fått godkjente ombygging av G60 til turbo?Har søk i forum men ikke finn no helt konkret. Det jeg lurer på er, hva måtte dere dokumenter, å hvordan? Visst bilen er en orginal G60 så trengs egenlig bare bremsepapirer på 160hk med turbo for at biltilsynet skal kunne skrive dette inn i vognkortet ditt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 22, 2007 Også skal vel motoren plomberes slik at man ikke kan justere opp trykk eller annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 30, 2007 Min ble dokumentert med at trykk ikke overstiger orginalt på 0.65bar. Så i vognkort står det glader byttet ut med turbo, orginalt ladetrykk. Men er trykket høyere nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 30, 2007 hvordan ble dette dokumentert da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...