#1 Skrevet Mars 22, 2007 Ser d er lagt ut noen tråder om dette før, men lager en egen jeg for ikke å blande meg inn i andres Skulle hatt hjelp til å PS disse felgene på bilen min jeg: Disse: Og disse: På disse to bildene: På forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 22, 2007 Hva slags størrelser, innpress og priser snakker vi om på disse felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 24, 2007 Ville helt klart valgt den første med litt mørke detaljer på... syns de var finest: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 24, 2007 Ville helt klart valgt den første med litt mørke detaljer på... syns de var finest: vinke : Jepp, d synes jeg og.. Hadde vært greit å sett dem på bilen først uansett liksom.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 24, 2007 Nydelige felger! Er det 19" du tenker på? Hva er pris på felgene? Lykke til, det blir konge om du får på disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 25, 2007 Ikke verdens beste photoshop. Menmen liten referanse i så fall. Senket den litt også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 25, 2007 Ikke verdens beste photoshop. Menmen liten referanse i så fall. Senket den litt også Ble ikke dumt d der:) Takker så meget Håkon! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 25, 2007 Nydelige felger! Er det 19" du tenker på? Hva er pris på felgene? Lykke til, det blir konge om du får på disse Blir 19" i så fall ja. 20" blir litt for voldsomt på veiene oppi her! 13500,- for 19".. D er seks-sju tusen i rabatt Demofelger som Oettinger skal ha ut fortest mulig pga markedsføring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 25, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 25, 2007 Tusen takk! Synes nesten d ble penere med de "hvite" jeg men.. Hmmm.. ble usikker nå gitt.. Hva mener folket nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...