Farge på calippere - hva har folket?

Anbefalte innlegg

Hmm,lurer på hvilken farge folket har på calipperene sine? : klø :

Brukte selv sølvfarget Hammerite de siste sommerene jeg har hatt bilen,siden fargen begynnte og bli slitt kjøpte jeg en rød motorlakk som jeg la på nå i sted med pensel. :rolleye: Mulig jeg går tilbake til sølv,synes det er "cleanere".. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søvfarget hammerite jeg også. Blir vel nytt strøk nå før sommerhjula kommer på. Eller så blir det sort farge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

rød her gitt: rolleyes ingen andre som har røde vel?:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg skal til å lakke mine blå, trur det blir bra:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntest også sølvfarget er det fineste. Det passer jo på alle biler også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

rust brunt

Nice! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svart er jo kult da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

rød her gitt: rolleyes ingen andre som har røde vel?:P

hehe nesten ingen,tenker jeg.men er nå røde på min bil og

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe nesten ingen,tenker jeg.men er nå røde på min bil og

driver me heavy letting om dagen, så disse fjernet jeg liksågodt..

noen som tør gjette vekta jeg sparer ell? :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte røde på min forrige, ble litt "mye" så skal prøve guld på bilen min til sommern:) skjelden farge men jeg tror det blir kult!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit nok å ha røde calipere, men da skal dem være det originalt oxo, hvis ikke synes jeg det er Jalla! 18 tommere med noen puslete røde calipere eller enda værre trommler er det mest tåplige jeg ser! Skal du ha calipere som synes bør det være en viss størrelse på det og da bør det stå Brembo,Porsche eller lignende: rock : . Rødlakkerte små origkalipere er og blir råne-jalla-greier spør du meg!! : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit nok å ha røde calipere, men da skal dem være det originalt oxo, hvis ikke synes jeg det er Jalla! 18 tommere med noen puslete røde calipere eller enda værre trommler er det mest tåplige jeg ser! Skal du ha calipere som synes bør det være en viss størrelse på det og da bør det stå Brembo,Porsche eller lignende: rock : . Rødlakkerte små origkalipere er og blir råne-jalla-greier spør du meg!! : bh :

Jeg er da en råner....he he :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører svart på min i sommer, vil ikke ha det så "skrikende" Sølv er også fint syns jeg. Hadde rød calipere foran på gamle passaten, men da var bilen tross alt RØD:rolleye: Syns Rødfargen på hammer-lakkene blir litt "feil", litt for blasse, ikke tornadorød liksom.

Jeg er da en råner....he he :)

hehe, den e fin : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører svart på min i sommer, vil ikke ha det så "skrikende" Sølv er også fint syns jeg. Hadde rød calipere foran på gamle passaten, men da var bilen tross alt RØD:rolleye: Syns Rødfargen på hammer-lakkene blir litt "feil", litt for blasse, ikke tornadorød liksom.

hehe, den e fin : smil :

Skal du ha RØD,kjøp Rød Motorlakk på Mekonomen,mine ble Brembo røde. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine er fine i svenske krom..: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine er svart-grå med innslag av brunt og hvite salt flekker.

Ganske så stilig.Men det blir vel sølv farge når neglesprett været har gitt seg.

http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=6795

Hva tror dere om dissa felga i 19" på bilen min ?

[ATTACH]59368[/ATTACH]

V.side.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kun den fargen kalipprene mine ble levert med: "Porsche rot". funker helt greit for min del :)

Edit: legger med bilde da jeg er ganske fornøyd med resultatet selv

Porsche-brakes-monted.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer på og lakke mine sølv når jeg bytter til sommerdekk!

legg ut bilder også da, hvis dere har!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine er svart-grå med innslag av brunt og hvite salt flekker.

Ganske så stilig.Men det blir vel sølv farge når neglesprett været har gitt seg.

http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=6795

Hva tror dere om dissa felga i 19" på bilen min ?

[ATTACH]59369[/ATTACH]

Dæven å flott bil!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt mye på dette selv. Har jo sølv bil så sølv blir liksom litt annonymt på kalipere. Så tror jeg går for rød.

Men bare sånn til tips. På gamle BMW'en min hadde jeg noe som het arctic blâu eller hvordan det staves på karoseriet og da lakket jeg kaliperene GULE. Høres helt horibelt ut men det ble overaskende drit bra resultat. Ble faktisk veldig pent.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde rødt skulle bli jalla jeg,men til min overraskelse ble det gromt. :D I hvertfall når de ble skikkelig Brembo-røde. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde rødt skulle bli jalla jeg,men til min overraskelse ble det gromt. :D I hvertfall når de ble skikkelig Brembo-røde. ;)

Gromt? Med røde originalkalippere? Vel, jeg er nok mer enig med Roar Rønning her. Skal det være farge på kalipperen, skal det være originalt levert med farge. Men hver sin smak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine har en falmet rødfarge, men veit ikkje om S4-en var levert med dette orginalt i -93? : klø :

Har tenkt å lakke dei igjen, men om det blir rødt veit eg ikkje. Kansje det blir sølv hammerrite.

Kan man gjøre noe med bremseskivene? Kan man behandle desse på nokon måte? Er der noen lakk som ikkje isolerer inne varmen og samtidig toler varmen?

Er så lei av at skivene er rustbrune...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.