Anbefalte innlegg

Skjønner jo fort at intet annet enn xenon duger. Har kun i nærlysa, men vil gjerne ha i fjernlysa. Kan noen forklare meg konkret hva jeg skal gjøre for å få dette. Det holder vel med å kjøpe ny innmat til lyktene?

Fint med en ca. pris på hva dette vil komme til å koste.

Er det en operasjon jeg kan gjøre selv?

Som dere kanskje skjønner er jeg ikke akkurat annsatt som mekaniker, men har skrudd litt da. Mest motorsykkel og ford sierra: haha :

Forøvrig et flott forum med mye nyttig og god info. Mange seriøse folk her. Bra. Yeah.: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøp et ombyggingssett til den pæreholderen du har;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ca pris på ombyggingspakke?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

snakker du om pæreholder, eller hele lykteholderen? Regner vel med å måtte bytte reflektorer, eller slipper jeg dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare kjøp xenon pærer med ballast.. funker greit, slipper og skifte noe som sitter ellers bortsett fra pæra, og feste ballasten noe sted.

Ca pris: fra 800kr på ebay til ca 3500 varierende av hvor du kjøper i norge... kvalitet varierer jo også..

Har du Feks H7 pære så kjøper du ett sett for h7 og monterer xenonpæra der den andre sitter..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan man bare bytte pære?? Jeg er helt grønn på dette, men trodde deler av reflektorene var annerledes der det var xenon lys. Nå snakker jeg om FJERNLYSET...Flott hvis det bare er å skifte pære, men finnes det noen bilder av hvordan denne løsningen blir??

Hadde vært ok å se på flere løsninger...

Noen som har egne bilder, tips eller linker??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan man bare bytte pære?? Jeg er helt grønn på dette, men trodde deler av reflektorene var annerledes der det var xenon lys. Nå snakker jeg om FJERNLYSET...Flott hvis det bare er å skifte pære, men finnes det noen bilder av hvordan denne løsningen blir??

Hadde vært ok å se på flere løsninger...

Noen som har egne bilder, tips eller linker??

Hei.

Kan begynne med å si at du har H7 i fjernlysene.

Du bruker den lykta du har, men bytter ut pæra med ei xenonpære, og setter inn ballast/omformer, bare å koble til , ikke noe klipping av ledninger eller lignende. Har selv montert på uttalige mange biler, og har dette på min egen

A6, HAr selv kjøpt kit via dybvik trading (bra kvalitet), har et par sett på lager, kan gi deg en god pris hvis du vil, bare å kontakte meg på PM

mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg er passe ny her må jeg spørre om hva pm er for noe: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg er passe ny her må jeg spørre om hva pm er for noe: klø :

Personal Message (Privat/personlig Melding)! Du kikker øverst til høyre, så ser du om noen har sendt deg privat melding.

Hvis du skal sende PM, så klikker du på brukernavnet til den som du skal sende melding til. Der får du opp info om personen + mulighet for å sende personlig melding til denne. Kjekt det der... :)

Truls

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.