Infotråd: Valdrestreffet 2007 (1.mai)

Kommer du på 1.Mai treffet i Valdres?  

63 stemmer

  1. 1. Kommer du på 1.Mai treffet i Valdres?

    • Selvsagt kommer jeg!
      47
    • Kan desverre ikke komme.
      16


Anbefalte innlegg

så det var noen fra http://www.corradoclubnorwegen.com/ med oss på turen opp fra sandvika.. var du en av dem eller? dere bare lå bak der å kulan eller? sjeldent vi så en corrado langt fremme...

 

var en av de ja (den røde)... vi turde ikke ligge foran i frykt for at vi skulle bli borte for dere: haha : : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ahhaa..så det var derfor vi hele tiden måtte lusekjører fordi vi hørte over radioen: vi må vente, corradoene kom ikke forbi... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jess, bra treff idag, fin kolonne hadde vi fra Sandvika også:) Takk for en fin dag. Neste gang står ikke bilen min på parkeringa håper jeg Mikael "monstertruck" Geertsen: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nok OT her :fy: Hadde en fantastisk tur og lå tilmed bak de fine Corradoene på veien hjem : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jess, bra treff idag, fin kolonne hadde vi fra Sandvika også:) Takk for en fin dag. Neste gang står ikke bilen min på parkeringa håper jeg Mikael "monstertruck" Geertsen: smil :

 

Med den holdning blir det ikke noe neste gang : bråk :: haha : Ta det rolig!! Den skal bli senket :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nok OT her :fy: Hadde en fantastisk tur og lå tilmed bak de fine Corradoene på veien hjem : ja :

 

helt enig, en kjempefin tur og med meget koselig følge:glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

helt enig, en kjempefin tur og med meget koselig følge:glad:

 

Ja takk for følge opp selv om det ikke ble så lenge : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja takk for følge opp selv om det ikke ble så lenge : rolleyes

 

det stemmer det ja... så så vidt bakenden på et par TT'er.

var bare å :tilber: seg i støvet der ja:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra treff ja! Været kunne ikke vært bedre, greit oppmøte syns jeg. Synd vi ikke var flere fra Hamar-området men satser på bedre oppmøte derfra på Våler elns. Grei tur hjem med Eriksen på speed kjørendes bak oss. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et kanontreff som vanlig gutter, og takk til alle jeg kjørte cruising med. Det var en meget bra dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja takk for følge opp selv om det ikke ble så lenge : rolleyes

 

Lenge hmm, vart da en liten stund : smil : Takk for en koselig og morsom dag (opp og ned spesielt) : rolleyes Godt å se at det er noen strøkne corradoer igjen :) Tøft stuk på dem i bakspeilet ihvertfall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange biler ble det totalt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det havnet på 75 betalende biler jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt mindre enn i fjor da? Men alt var vel egentlig bedre iår, været var perfekt også ::)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempefint treff. Været var jo helt knall,tilogmed blitt litt solbrent jeg :P

 

Men,da jeg kom hjem i halv tolv tida i går kveld,da var jeg sliten da ;)

 

Takk for en fin start på sesongen!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt mindre enn i fjor da? Men alt var vel egentlig bedre iår, været var perfekt også ::)

 

 

Synest sammarbeidet i år fungerte veldig bra! : rock :

 

Hadde det vært helg, tror jeg vi hadde fått over 100 biler.

Men 75biler var veldig bra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med et fint og godt gjennomført treff:)

 

Litt banning og feedback fra speakeren ga en litt arti avsluttning...: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lenge hmm, vart da en liten stund : smil : Takk for en koselig og morsom dag (opp og ned spesielt) : rolleyes Godt å se at det er noen strøkne corradoer igjen :) Tøft stuk på dem i bakspeilet ihvertfall..

 

ganske stilig den passat'n din også, men ossen er det med framdekka dine?, er det mer igjen av de:confused: : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synest sammarbeidet i år fungerte veldig bra! : rock :

 

Hadde det vært helg, tror jeg vi hadde fått over 100 biler.

Men 75biler var veldig bra!

 

Veldig enig her! Virket som alle visste hvor de skulle være når : ja : Bra gjennomført og all ære og respekt til dere som har stått på som tullinger for å få dette til :tilber:

 

At oppmøtet "ikke ble bedre" henger nok i høy grad sammen med at 1. mai var på en tirsdag :o Men hva var det med at campingen var full uten at den var det : klø : Det er nok en del som har avholdt seg fra å komme nettopp fordi det ikke var mulighet for å overnatte.. Utrolig trist hvis noe sånt skal ødelegge for oppmøtet!! For alt annet var på alle måter langt til rette : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig å høre Mikael. :);)

Det med campingen viste vi ikke før kvelden før treffet..vi kommer vel til å ta kontakt med de å lure på hva de driver med : bh :: bråk :: pisk :: klø :

Amatørmessigt av campingplassen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ganske stilig den passat'n din også, men ossen er det med framdekka dine?, er det mer igjen av de:confused: : klø :

 

Nja, må full slenge de på bak til uka vesje hehe : smil : Siste oppdatering så begynner det å bli litt dårlig med gummi på innsia, skjønner ikke det : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he he,merkelige greier......:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja, må full slenge de på bak til uka vesje hehe : smil : Siste oppdatering så begynner det å bli litt dårlig med gummi på innsia, skjønner ikke det : klø :

 

ja den gummien forsvant vel sammen med den blå røykskya du la igjen etter deg i hvert kryss: faint : , tipper jeg da: haha : ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var bare i et kryss da?? Kanskje : klø : Ny oversikt av dekker så må jeg skifte de framma tror jeg :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var bare i et kryss da?? Kanskje : klø : Ny oversikt av dekker så må jeg skifte de framma tror jeg :rolleye:

 

Vekka en del pensjonister ved det krysse ja og jeg rakk det jeg og:o

ellers ble jeg så fasinert av bak lysa dine :tilber: måtte bare henge meg på :) helt til vinter dekkene ble så varme at det var som å kjøre båt: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.