Infotråd: Valdrestreffet 2007 (1.mai)

Kommer du på 1.Mai treffet i Valdres?  

63 stemmer

1. 1. Kommer du på 1.Mai treffet i Valdres?

• Selvsagt kommer jeg!
      47
    • Kan desverre ikke komme.
      16

Anbefalte innlegg

I år satser vi på at det kommer flere biler enn i fjor. I fjor kom det 93 biler.. i år regner vi med godt over 100.

(Så vidt jeg vet var det flere biler(utstilling) på Valdrestreffet i fjor enn det var på hovedtreffet) :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange er det egentlig plass til? Neste år burde dere kanskje velge flyplassen, er plass til en del fler der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange er det egentlig plass til? Neste år burde dere kanskje velge flyplassen, er plass til en del fler der :)

Spørs litt på hva de gjør med lastebilene, husk at plassen er ombygd og utvidet siden i fjor ;) Men er vel forsiden av ASKO vi kommer til å bruke nå som tidligere år? Tror uansett ikke vi kommer til å få plassproblemer.. Tja, er flyplassen større om man ikke kommer på innsiden av gjerdet? Noe jeg har forstått ikke var så aktuelt..

Ole Kristian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er plass til drøyt mye biler der oppe, Opel Motorstopp har vel hatt over 150 på treff der, men da lurer jeg på om de ikke tok seg en tur på stripa også? Er vel kanskje derfor flyplassfolket ikke er så gira lenger :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, var vel en autoslalom som for å si det mildt tok litt av ja.. Til tross for flere advarsler, Synd i grunn.. Kunne vært morro med litt kjøring på treffet ja..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er vel de fleste VAG-folka litt mer "balanserte" enn mye av Opelfolka med 7000gamp under panseret.. Men blir vel ikke akkurat lett å få overtalt Leirin-eierene tror jeg :) Men ASKO-treffa er nå koselige og de da :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jeg og + tre,fire corradoer til.....: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jeg og + tre,fire corradoer til.....: smil :

Hørest bra ut! : rock :

Meget pen Corrado du har! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørest bra ut! : rock :

Meget pen Corrado du har! :)

Takk takk: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer to ganske nybygde golfer hvis vi rekker å bli ferdig. Har da ca. en uke på oss til å skru sammen den ene som er til lakkering nå.

Det har vel ikke noe å si om jeg bare har prøveskilter på golfen min?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel komme uten skilter om du vil tror jeg :) Tror ikke det har så gæli mye å si :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det er jo ikke banekjøring det er snakk om heller så. Satser på at det går bra da. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey, mulig jeg stiller et dumt spørsmål nå men folk er klar over at dette er en tirsdag??

Samme tenkte jeg her om dagen, hvilken idiot har plassert 1 mai på en tirsdag?????????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha :

Samme tenkte jeg her om dagen, hvilken idiot har plassert 1 mai på en tirsdag?????????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er adresse til treffplassen, for de som har gps:

Markavegen 20

2920 Leira

+ kart

NYTT KART.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt noe om åssen det ser ut over der eller?

Gruer meg litt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakka med en som kjørte over der idag og det var vel heller ikke noe særlig for lavprofil :) Var en del drivsnø i veien enkelte steder men visstnok ikke noe problem med sommerdekk da det bare var snakk om bittesmå flekker her og der :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er treffe opent for Seat? Teke turn viss eg sleppe inn :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke tenke meg at noen blir nektet inngang, men om du faller under en kategori som blir premiert er vel heller en annen sak : klø : Uansett vil jeg si at du er veldig velkommen for å treffe oss andre i klubben og vise frem bilen din : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å komme, skal slippe deg inn jeg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glimrande, eg kjemme : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det bare er en plugg e.l. så kommer jeg, men er det noe mer alvorlig med bilen - så blir nok den hjemme :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer i allefall en lav Passat fra Vaerste... ;)

Håper du kommer ,Håkon!

Gleder meg til å se Passat`n din!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det bare er en plugg e.l. så kommer jeg, men er det noe mer alvorlig med bilen - så blir nok den hjemme :(

Får krysse fingra for at det ikke er så ille..

(så i tråden din at du hadde hatt probler på hjemturen fra Hadeland)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.