Infotråd: Valdrestreffet 2007 (1.mai)

Kommer du på 1.Mai treffet i Valdres?  

63 stemmer

  1. 1. Kommer du på 1.Mai treffet i Valdres?

    • Selvsagt kommer jeg!
      47
    • Kan desverre ikke komme.
      16


Anbefalte innlegg

Hehe, kanskje ikke det beste sko valget : rolleyes Er delte meninger om de baklysa da. skulle prøvd å laga no slag støpeform så jeg hadde fått felt dem inn i stedet.. Ingen som veit om non som driver med sånn forresten??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, kanskje ikke det beste sko valget : rolleyes Er delte meninger om de baklysa da. skulle prøvd å laga no slag støpeform så jeg hadde fått felt dem inn i stedet.. Ingen som veit om non som driver med sånn forresten??

 

hadde samme skovalg jeg og ;) men vinterhula mine hang på deg oppover bakken mot sollihøgda hjemmover :D var litt skeptisk i svingene men...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit. Nye diesla går ikke så gæli serru ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

få bedre understell nå så skal jeg kjøre fra deg :D bestilt front kjøler + div nå.. bare få tak i eksosen og.. heh...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den som ler sist ler best :evil: hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer ann på om du ler når du ligger bak det :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja, skeptisk. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

veldig bra treff og var litt bedre vær enn i fjor.. ;) Sett bort i fra at en IDIOT bak kassa på shell holdt på å klikke pga et par vaskepoletter vi ville bytte inn igjen så var det knall! : haha :

 

Tør å vedde både bilen og rassen min på at det er denne fyren du sikter til : smil :

 

 

Har jobbet med han i tre år.. Har hatt mange artige stunder mens han har klikket på kunder :D Fyrer lett på ukjente :)

IMG_1156.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tør å vedde både bilen og rassen min på at det er denne fyren du sikter til : smil :

 

 

Har jobbet med han i tre år.. Har hatt mange artige stunder mens han har klikket på kunder :D Fyrer lett på ukjente :)

 

Tenkte på han jeg og.... :D: smil ::P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra treff ja! Været kunne ikke vært bedre, greit oppmøte syns jeg. Synd vi ikke var flere fra Hamar-området men satser på bedre oppmøte derfra på Våler elns. Grei tur hjem med Eriksen på speed kjørendes bak oss. :P

 

Jeg lå vel strengt tatt foran dere. Dere som sinket så jeg måtte forbi.. Også en Almera`n da.. Tok han jeg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lå vel strengt tatt foran dere. Dere som sinket så jeg måtte forbi.. Også en Almera`n da.. Tok han jeg :P

 

Ja men den korte stunda du lå bak så hadde du tatt en tablett eller 2 trur je :P haha. Almera`n ja..husker den. Du liker ikke blir forbikjørt av sliktno.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.