#1 Skrevet Juli 16, 2004 Hei Noen som har vert borti noe sånt? vil ha felgene litt lenger ut. Forsvinner liksom så langt inn i bilen. Spec. med G60 buene. Kjører på standar profil 195/50 på sommer dekk og hadde ikke noe lyst til og går opp på dimm. Her på standar vinter dekk ( 185/55 ) ikke så stor forkjell fra sommer lugger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2004 Nå har jeg en 1'er da...men med 7x15 og 195/50-15 foran er det helt perfekt uten hjulbuelisten. Bak har jeg samme dimensjon felg/dekk og 15mm spacere ( og ja, det er godkjent med 15mm spacere)...da er det også helt perfekt uten listene. Jeg liker at hjulene flukter med skjermbuene og er derfor meget godt fornøyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2004 takker for svar. Kikket litt rundt men fant ikke noe.. forhandlere? noen som har liggende? (hint hint ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2004 Jeg kjøpte mine hos Bema i Grimstad...med TÜV-papirer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 22, 2004 Felgimport selger med papirer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...