For en garasje, for en bilpark! Blir stum av beundring!

Anbefalte innlegg

ah!! filmen hakker konstant! men virker for å vere mye tøft innimellom:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner både rune og stig.. er ofte innom lokalene deres.. mye rått ja!!:) har sittet på med en del av de.. flytter seg helt vilt, spesielt lightningen og vipern deres:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det ble jo en bra film... Bare rødt, gult og oransje... Men jeg skimta både en Viper og en SVT inni der, ja...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

wtf er galt med det klippet da ? bare hakking jo.. irriterende . Mangler jeg noen codec tro ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nope du trenger wmp 11 også må man ha bredbånd. trykk på instillinger nede i høyre hjørne og sett internett hastigheten til 900 kbps. da skal det fungere bedre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nope du trenger wmp 11 også må man ha bredbånd. trykk på instillinger nede i høyre hjørne og sett internett hastigheten til 900 kbps. da skal det fungere bedre.

Se der ja. Skrudde ned fra ca 2000 til 900, da funket det strøkent :)

Thx ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har siklet så mye gjennom filmen at jeg er helt tørr i munnen. Har gått tom for spytt tror jeg. Helt vanvittig rått.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har siklet så mye gjennom filmen at jeg er helt tørr i munnen. Har gått tom for spytt tror jeg. Helt vanvittig rått.

:tilber: WORD!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner godt Rune Hove, faren til en god kompis av meg, så har vært mye oppe hos de. Har til og med vært ute å kjørt Viper.: rock : : rock : Kan jo nevne det at både RX7 en og Eclipsen er sønnen sine biler, å vegg i vegg bygger også sønnen værtsing kadett...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir litt teit å spørre om kanskje, har denne Hove klart å tjene seg rik ved gjøre gull ut av gråstein en eller annen gang, eller er det bare snakk om prioriteringer? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vært og kikkt i garasjen til Stig, mye fint der ja. :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy påsan så rått!!

Der har vi folk som har vært på rett sted til rett tid! Olje gutter, OLJE!!

*sukk*

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir litt teit å spørre om kanskje, har denne Hove klart å tjene seg rik ved gjøre gull ut av gråstein en eller annen gang, eller er det bare snakk om prioriteringer? :)

Han driver ett hagesenter som går godt. Men det han har fått ett godt forsprang på var at hadde ei stor tomt hvor han eide mye marker å slikt. Husker ikke helt hva, men kommunen prosjekterte eller noe i den duren ett boligfelt på markene hans å begynte å bygge( husker som sagt ikke helt 100%) Men vertfall så saksøkte han kommunen å vant og fikk erstatning å kommunen kjøpte store deler av eiendommen hans i tillegg.

MEN, når det er sagt. Så er ikke Hove den personen som strør rundt seg med penger å er den "kongen". Hvis du ikke hadde sett han fra før og visste hvem han var så hadde du ikke kunne tippet at det er samme karen. Skikkelig jordnær type!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vært og kikkt i garasjen til Stig, mye fint der ja. :nana:

Håper jeg en eller annen gang får muligheten til å ta en kikk i garasjen hans...: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.