#1 Skrevet Mars 23, 2007 Sendt mail til Eyecandy,de skaffer kun VMAXX og Supersport til min A4 B5,noen som har testet ut dette på A4 karosseriet med 19"? Hva er evt stivest/best av VMAXX og Supersport? Vurderer evt FK Silverline X da jeg får en GOD pris på dette,men er omtrent dobbel pris i fra VMAXX/Supersport. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2007 vmaxx og supersport såvidt jeg vet er helt likt med tanke på stivhet osv + høydereguleringa. eneste er er at vmaxx har bedre rustsikring (galvanisering) eller.no ellers helt likt. kjørt med vmaxx ett år nå og er VELDIG stivt. så neste runde legger jeg heller et par lapper til på bordet og får noe med litt mere komfort. har du råd til FK kjør på der istede. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2007 vmaxx og supersport såvidt jeg vet er helt likt med tanke på stivhet osv + høydereguleringa. eneste er er at vmaxx har bedre rustsikring (galvanisering) eller.no ellers helt likt. kjørt med vmaxx ett år nå og er VELDIG stivt. så neste runde legger jeg heller et par lapper til på bordet og får noe med litt mere komfort. har du råd til FK kjør på der istede. Takk for info Rolf,blir nok enten FK Silverline X eller KW Var 2 ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 9, 2008 Er det forskjell på vmaxx og disse billig-settene fra ebay? http://cgi.ebay.co.uk/NEW-COILOVER-VW-CORRADO-ADJUSTABLE-SUSPENSION_W0QQitemZ250213315556QQihZ015QQcategoryZ40192QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 9, 2008 Mener Vmaxx har grovere gjenger enn supersport? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 9, 2008 Så hvordan er Kw i forhold til disse to igjen? kvalitet, rust osv..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 9, 2008 Så hvordan er Kw i forhold til disse to igjen?kvalitet, rust osv..? KV Inox er rustfritt og har komposittmuttere.... de andre er ikke rustfrie og har alu muttere og alu mot stål så sier det seg litt selv.Det er klasseforskjell både på kvalitet,utførelse og sist men ikke minst pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 9, 2008 pris visste jeg! Men det andre - Takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 9, 2008 Hadde nok heller tatt Supersport enn VMAXX...Hadde VMAXX på min B5 og en kompis har Supersport på sin B5,er stor forskjell vil jeg si. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 9, 2008 Er kanskje greit å nevne hva som gjør supersport så overlegent bedre enn vmaxx? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 9, 2008 VMAXX er for bløtt mens Supersport er stivt,min mening:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 9, 2008 Supersport kommer nå også etterkvart med SPAX-dempere, de inngikk et samarbeid rett før Essen. SPAX er kjent for å lage gode dempere til mange bilmerker, og det var demperne som tidligere var den største svakheten på Supersport. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 9, 2008 Supersport kommer nå også etterkvart med SPAX-dempere, de inngikk et samarbeid rett før Essen. SPAX er kjent for å lage gode dempere til mange bilmerker, og det var demperne som tidligere var den største svakheten på Supersport. Har du noen formening om når ca det kommer i vanlig produksjon og salg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 9, 2008 Så da er vmaxx fint til "vanlig" bil og supersport til "banebil"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 9, 2008 Har du noen formening om når ca det kommer i vanlig produksjon og salg? Nå er jeg ikke forhandler av disse settene her i Norge, det er noen andre som er. Så de burde vite det bedre enn jeg (de er medlemmer på forumet de og). Jeg vil tro at noe allerede er for salg, har et prototyp-sett liggende til banebilen. Kan få sjekket det til uka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 9, 2008 Nå er jeg ikke forhandler av disse settene her i Norge, det er noen andre som er. Så de burde vite det bedre enn jeg (de er medlemmer på forumet de og). Jeg vil tro at noe allerede er for salg, har et prototyp-sett liggende til banebilen. Kan få sjekket det til uka. Hadde vært flott å hørt fra de som er forhandler av disse og en pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 9, 2008 Hvordan er de nye dempera mot de gamle da? Er settet like stivt, eller kommer det til å bli mere "normalt" lissom? Og vil prisen bli høyere med nye dempere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 9, 2008 Hvordan er de nye dempera mot de gamle da? Er settet like stivt, eller kommer det til å bli mere "normalt" lissom? Og vil prisen bli høyere med nye dempere? Problemet har jo vært at demperne ikke har vært korte nok tidligere med det resultat at demperne bunner med for mye senk og man får for liten vandring på demperne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 9, 2008 VMAXX er for bløtt mens Supersport er stivt,min mening:) Jeg er enig i det men vil ikke si at det er positivt i favør supersport.... det var så stivt at bilen omtrent mistet veigrep og "spratt" av veien. Er mer fornøyd med VMaxx der selv om det kunne være litt stivere bak på min mk2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 10, 2008 Har jo hørt at mange som har hatt VMAXX på f.eks golf 1/2 har synes dette er pinnstivt(hakket før nyrebelte)mens jeg som hadde en mye større og tyngre bil merket det helt motsatt.Så : Skal du bare ha vanlig senk er nok VMAXX greit,Skal du ha en skamsenka bil ville jeg gått for Supersport.Disse ligger vel ca. likt i pris også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 11, 2008 Jeg syns mitt vmaxx sett på g2'en var mere en stivt nok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 11, 2008 Nå er jeg ikke forhandler av disse settene her i Norge, det er noen andre som er. Så de burde vite det bedre enn jeg (de er medlemmer på forumet de og). Jeg vil tro at noe allerede er for salg, har et prototyp-sett liggende til banebilen. Kan få sjekket det til uka. Hei! Eg er forhandler for dette(Quality Autoimport AS) Har testet desse Spax justerbare setta, å fy fa...knall. Har selv rustfritt trykk justerbart på bilen i dag, men blir skiftet til Spax mot sesongstart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 11, 2008 Hei! Eg er forhandler for dette(Quality Autoimport AS) Har testet desse Spax justerbare setta, å fy fa...knall. Har selv rustfritt trykk justerbart på bilen i dag, men blir skiftet til Spax mot sesongstart Noen formening om ca pris f.eks til Golf 3. Og kan de skrues ned like mye som før, og når ca de blir i salg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 11, 2008 Hei! Eg er forhandler for dette(Quality Autoimport AS) Har testet desse Spax justerbare setta, å fy fa...knall. Har selv rustfritt trykk justerbart på bilen i dag, men blir skiftet til Spax mot sesongstart dette var jo konstruktivt hva er så utrolig bra med det at du kommer til å bytte ut et rustfritt trykkjusterbart sett til fordel for dette!? hva oppleves annerledes enn før for eksempel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 11, 2008 Konstruktivt, gjekk litt fort, sorry!! Spax sitt RSX kitt er rustfritt med 28-trinns trykkjustering nede på demper. Gjenge partiet er "ubehandlet" rustfritt, mens resten er epoxy lakkert. Fordeler som eg ser, er at du kan justere trykket på demperen mend det står på bilen, og at du lett kommer til. Har testet dette litt, og det ble brutalt stivt på det hardeste. Her er det bump og rebound justering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...