VMAXX vs Supersport Justerbart - hva er best?

Anbefalte innlegg

misforstår jeg her eller var det supersport det var snakk om, og ikke spax (som koster det dobbelte!).

jeg ønsker mer info rundt supersport som da slik jeg forstår det, har inngått samarbeid med spax, og vil bli utbedret men fortsatt ligge i nedre del av prisskalaen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

misforstår jeg her eller var det supersport det var snakk om, og ikke spax (som koster det dobbelte!).

jeg ønsker mer info rundt supersport som da slik jeg forstår det, har inngått samarbeid med spax, og vil bli utbedret men fortsatt ligge i nedre del av prisskalaen?

 

Ja, den billige Supersportversjonen som jeg lurer på.

Skal jeg bruke mye penger på justerbart blir det noe helt annet enn Supersport/Spax... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, den billige Supersportversjonen som jeg lurer på.

Skal jeg bruke mye penger på justerbart blir det noe helt annet enn Supersport/Spax... ;)

 

Enig! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, den billige Supersportversjonen som jeg lurer på.

Skal jeg bruke mye penger på justerbart blir det noe helt annet enn Supersport/Spax... ;)

 

 

Supersport har kjøpt aksjemajoriteten i Spax Performance, men vil vere uforandret. Så Supersport kommer ikkje til å gjere noken forandringer med setta sine.

 

Håper dette hjalp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supersport har kjøpt aksjemajoriteten i Spax Performance, men vil vere uforandret. Så Supersport kommer ikkje til å gjere noken forandringer med setta sine.

 

 

Håper dette hjalp.

 

Oki, takk skal du ha. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supersport har kjøpt aksjemajoriteten i Spax Performance, men vil vere uforandret

 

så det håkon skriver over om at supersport kommer til å gå over til å benytte seg av spax dempere stemmer altså ikke? ingen forbedringer som kommer ut av samarbeidet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så det håkon skriver over om at supersport kommer til å gå over til å benytte seg av spax dempere stemmer altså ikke? ingen forbedringer som kommer ut av samarbeidet?

 

Hei!

 

Ikkje på nåværende tidspunkt nei. Spax sine dempere kan kjøpes løst..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og de Spax-gewindene som er i salg er gode, gamle Spax RSX. Disse har fordelen (foruten latterlig enkel hardhetsjustering ift. Koni) at fjærbeinshylsa er tynnere, slik at det blir bedre plass innover til felger/negativ camber. Både Gøran Aandal og Frode Gimnes kjørte på Spax RSX på Einserne sine og understellene var ordentlig bra. Veldig bra restfjæringsvei, til tross for ekstrem senking. Dessverre er Gøran sitt helt sykkelpumpe nå, etter 11-12 år stort sett i bånn og ikke akkurat forsiktig behandlig på halvdårlige midtnorske veier;).

 

Dessverre er prisen i H&R-klasse - da som nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supersport har kjøpt aksjemajoriteten i Spax Performance, men vil vere uforandret. Så Supersport kommer ikkje til å gjere noken forandringer med setta sine.

 

 

Håper dette hjalp.

 

Det var ikke det Martin sa på messa men...

 

Fint at du våkner opp, jeg har x-antall henvendelser på Supersport. Regna med du tok kontakt, siden det er av din egen interesse. Jeg får alltids tak i dette eller tilsvarende uansett pokker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var ikke det Martin sa på messa men...

 

Fint at du våkner opp, jeg har x-antall henvendelser på Supersport. Regna med du tok kontakt, siden det er av din egen interesse. Jeg får alltids tak i dette eller tilsvarende uansett pokker.

 

Fint at eg våkner opp??..Salg går hovedsaklig via Quality Autoimport, har ikkje alltid tid å følge opp på forumet.

-Kan vere du har missforstått Martin, teknologi og kunnskap skal byttes, men ikkje dempere.

 

 

Ser og ut til at vi må avslutte denne diskusjonen, fikk PM

 

-Dear Kjartan Nilsen,

 

You have received an infraction at Medlemsforum.

 

Reason: Ulovlig markedsføring/reklame

-------

Reklame er ikke tillatt annet enn i kjøp-salg og tilbud

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.