#1 Skrevet Juli 16, 2004 Er det noen som vet om noe her i Norge som selger tøymatter med Audi logo på og evt noen bilder? NBS hadde men er utsolgt for en stund siden. Helst norske butikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2004 "utsolgt", de sluttet å føre dem plutselig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2004 Var innom Bilextra på Byen for noen dager siden. De hadde stoffmatter til Audi med logo og brodert kant i rødt eller blått. Vet ikke hvordan passformen er. Prisen var 348,- eller 398,- for ett sett med 4 matter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2004 Jeg bestillte nettopp det du ønsker på http://www.justmatz.co.uk/. Svarte med sølv tråd rundt og Audiringer i sølv. Har ennå ikke fått dem, de opererer med 28 dagers levering. Muligens pga de lages etter bestilling el ? Men jeg har ikke fått dem ennå da... Burde være her ila neste uke ville jeg tro. .arve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 17, 2004 Jeg bestillte fra justmatz og, ble kjempe bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 17, 2004 Hvilken fargekombinasjon og kvalitet gikk du for ? Jeg har sølv lakk på bilen med sort interiør, så jeg har forhåpninger om at mine skal passe bra.. .arve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 17, 2004 Jeg valgte den middels kvaliteten, veldig bra! Bestillte svarte matter med navy-blå tråd. Har blå audi-ringer på fører/passasjer siden og 1.8t på de bak... Ble bra, men litt lang levering. De skal tross alt lage dem først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 17, 2004 Tja...jeg stoler ikke helt på å bestille fra utlandet, dårlig erfaringer, men disse du nevner Inge, ser de greie ut eller skikkelig råjalla ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 17, 2004 De ser greie ut, men som sagt vet jeg ikke hvordan passformen er. Glemte forresten å si at de finnes med sølv kant også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 17, 2004 Finnes de mattene fra Bilxtra med VW logo også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 17, 2004 http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=277691820&n=716084278&pn=750856862 Har disse, bra passform! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 17, 2004 Fine de, men vil ha et "bling" VW emblem på gulvet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 17, 2004 Mattene fra Bilextra ligner på de fra Mobilsentrum. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 23, 2005 Svarte med sølv tråd rundt og Audiringer i sølv. .arve Noen som kan legge ut bilder av matter fra justmatz? -Niclas- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 24, 2005 har de til S2 coupe også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 25, 2005 Jeg valgte den middels kvaliteten, veldig bra! Bestillte svarte matter med navy-blå tråd. Har blå audi-ringer på fører/passasjer siden og 1.8t på de bak...Ble bra, men litt lang levering. De skal tross alt lage dem først Husker du hva du trykkte inn på den siden for å få audi ringer foran og 1.8T merke bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...