Anbefalte innlegg

Er det noen her som vet om det finnes en videosnutt på nett, som viser hvordan Coming home og Leaving home funksjonen virker på touran, eller andre VAG's?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke bare at lysene lyser når du åpner bilen, og en stund etter at du har låst den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er som ketil sier. det er bare at lysene på bilen står på etter at du har gått fra bilen. og når du nærmer deg bilen å låser den opp igjen så går lysene på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller rettere sagt. Park lys og grøftelys slår seg på. Ved lås opp og igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at VW og har lys på undersiden av sidespeilene som lyser og..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde dette på GolfVen min og da slo den på hovedlysene(nærlys og baklys) når jeg trykket på "åpne" med nøkkelen. Når jeg låste lyste de samme lysene en stund(mener jeg leste at de skulle lyse i 32sek) før de slukker seg selv. Coming/leaving home er programert til å virke når det er mørkt eller skumring. Går altså ikke på midt på dagen.

Valgte bort regnsensor på Touranen og lys- og regnsensor henger sammen, men antar at det er ganske likt. Audi bruker tåkelysene foran istedenfor. Ellers så er det bare å venne seg til alle de som sier at du har glemt å slå av lysene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi bruker tåkelysene foran istedenfor. Ellers så er det bare å venne seg til alle de som sier at du har glemt å slå av lysene :)

Haha, gjett om jeg gikk fem på første gang jeg så det.. : flau :

Prøvde å hinte to-tre ganger til en kar som var i ferd med å forlate bilen at tåkelysene hans var på for full guffe, før han snudde seg og sukket "det skal være sånn, de slår seg av selv.."

Hørtes ut som om han hadde hørt det før : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe kjenner meg igjen her. Har selv påpekt til flere at de har glemt å slå av!

Uansett er det fullt mulig å endre hvilke lys man vil skal kunne slå seg på/av og hvor lenge etc ved å endre litt i Vag-com.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen her som vet om det finnes en videosnutt på nett, som viser hvordan Coming home og Leaving home funksjonen virker på touran, eller andre VAG's?

Har du ikke dette på din egen da??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du ikke dette på din egen da??

Ikke på den jeg har nå nei...

Men på Touranen jeg har bestilt (som er like rundt hjørnet) er det det på.

Derfor jeg er litt nyskjerrig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvordan jeg kan endre til park/tåkelys forran på a3 8p? De på møller ålesund fant ikke ut hvordan dette kunne gjøres så vet ikke om det er mulig i det hele tatt jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvordan jeg kan endre til park/tåkelys forran på a3 8p? De på møller ålesund fant ikke ut hvordan dette kunne gjøres så vet ikke om det er mulig i det hele tatt jeg.

x2 :confused:

Gammel tråd men lurer på det samme!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

x2 :confused:

Gammel tråd men lurer på det samme!

yupp, dette gjøres via vagcom.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

yupp, dette gjøres via vagcom.

Du sitter ikke tilfeldigvis på en beskrivelse av hvordan dette gjøres? Har null vag-com kunnskaper, så hadde vært veldig greit å visst ca hva jeg skal gjøre hvis jeg får noen med vag-com til å hjelpe meg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du sitter ikke tilfeldigvis på en beskrivelse av hvordan dette gjøres? Har null vag-com kunnskaper, så hadde vært veldig greit å visst ca hva jeg skal gjøre hvis jeg får noen med vag-com til å hjelpe meg..

nei, dessverre. men send en pm til Bjørn Badowski her på forumet. han gjorde det på a3en til Roger Kristiansen mener jeg å huske. kanskje han husker hvor du skal gå inn hen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm.. Men man må ha ny type bryter, så man kan endre dette i stor kjørekomputer.

Eller kan dette legges til på biler som ikke ble solgt med det, kun via vag-com??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok man må ha den bryteren med "lys og tunell" på... for den må stå i den posisjonen for at lysene ikke skal slukkes med en gang man trykker på "lås-igjen"-knappen. Slik er iallefall erfaringene fra min bil. Men jeg kunne gjerne fått en guide om hvordan jeg får tåkelysene til å lyse og ikke bare hovedlys....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.