#1 Skrevet Mars 23, 2007 Har tittet i instr. boka men finner ikke ut av det(og sitter nå offshore). Skal kjøpe meg Xenonkit til fjernlyset(mens jeg er offshore, så har jeg kanskje dt når jeg kommer hjem ), og kanskje til grøfte lysene, og lurer på hvilke pærer som sitter i der. Er det noen som kan svare på dette? Ser det er mange som selger dette, men hvilke er best kvalitet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2007 H7 pærer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2007 Har du org Facelift lamper har du H7 i Nær/Fjernlys. I grøfte lysene står det her: http://www.osram.com/am_application/index.php at du har H7. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 23, 2007 Har du org Facelift lamper har du H7 i Nær/Fjernlys. I grøfte lysene står det her: http://www.osram.com/am_application/index.php at du har H7. HeheJeg vet ikke hva som er org Facelift lamper, men det skal nå være en orginale front/lykter på denne da. Takker for svar, også til deg @Roger Johan Grande 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 24, 2007 H7 i fjernlys D2S i nærlys H6W i parklys H7 i grøftelys;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 24, 2007 H7 i fjernlysD2S i nærlys H6W i parklys H7 i grøftelys;) Hmm,men ALLE RS4 B5 har vell ikke org Xenon i nærlys,dvs D2S? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 24, 2007 Hmm,men ALLE RS4 B5 har vell ikke org Xenon i nærlys,dvs D2S? RS4 B5 er levert med xenon som standardutsyr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 24, 2007 RS4 B5 er levert med xenon som standardutsyr Ahh,da har jeg lært noe nytt i dag også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 8, 2009 tenkte jeg skulle oppgradere fj.lysene mine og. Tenker på dette settet http://cgi.ebay.com/ebaymotors/50w-Full-Digital-Slim-HID-Xenon-KIT-H1-H3-H7-9006-55w_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem439875ef9dQQitemZ290320674717QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories 50w Full Digital Slim HID Xenon KIT H1 H3 H7 9006 55w Pris 99$ + frakt på 29 Er det noe å satse på? Eller er det noe bedre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 8, 2009 Hei Jeg kjøpte alt fra http://www.vvme.com og var super fornøyd med servicen der. der koster også slim kita 59$ + frakt på ca 30$ tok 3 dager så var det levert på døren min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 23, 2010 Ballasten er gåen på høyre side. Hva er best og enklest? Bytte til nytt xenon kit eller bare kjøpe ny ballast? Mener jeg har et xenon kit liggende, men er ikke sikker på hvordan det er med overganger. Tror heller ikke det er muligt å legge ballasten inn i lykthuset. Og om eg kjøpe delene som er best / enklest, hvordan er det med overganger? Dem orginale balastene ligger vel inni lykte huset(på nærlyset)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 23, 2010 Ville absolutt fått fiksa orginal xenonen, bedre lys, samt riktig lysbilde. Regner med ballasten sitter skrudd under lykta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 24, 2010 Ville absolutt fått fiksa orginal xenonen, bedre lys, samt riktig lysbilde. Regner med ballasten sitter skrudd under lykta. ok, hvem selger disse foruten Audi selv? Og ca pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 24, 2010 ebay.de selger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 24, 2010 ebay.de selgerok, takker. Men for å være sikker på hva jeg kjøper, så hva er navnet på delen, på den ballasten jeg trenger. Og hva skal kontakten hete(som den skal bli koblet til bilen min)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...