#1 Skrevet Mars 23, 2007 Trenger litt Hjelp til å bestemme meg for hvilke felger jeg skal kjøpe. Tenkte på disse i 19". Komentarer til dette mottas med takk. http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=6795 [ATTACH]59354[/ATTACH] [ATTACH]59355[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 24, 2007 Håper noen kan hjelpe meg med photoshoping er veldig spent på hvordan dette ser ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 24, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 24, 2007 Hva slags sideskjørt har du på bilen? Er det dietrich rs6 skjørt...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 24, 2007 Hva slags sideskjørt har du på bilen? Er det dietrich rs6 skjørt...? Ja,det er dietrich. Takker Håkon Berge for photoshop.. hva synes dere om felgene??????????? skal jeg gå for disse eller skal jeg kjøpe Rs6?????????? Kansje du Håkon (eller noen andre) kunne putte på Rs6 felger også,så jeg kan se forskjellen. [ATTACH]59477[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 24, 2007 Framfelgen ble litt fucket, menmen:P Jeg synes du skal gå for de andre felgene. Er litt kult å ha noe som ikke alle andre har. Selvom rs6 er en safe felg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 26, 2007 Kjøpte noen helt andre jeg gitt. det ble disse med 245-19. Komentarer til felg valget ?????????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 26, 2007 De så kule ut!! Jeg skulle til å anbefale RS6. De er kanskje litt vanlige, men pinadø vakkert når bilen har riktig senk og farge. Hva slags type er disse og hvilket inpress ble det? Spes på tanke på at du valgte 245/35 - 19. Går det bra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 26, 2007 Kjøpte noen helt andre jeg gitt. det ble disse med 245-19. Komentarer tilfelg valget ?????????? [ATTACH]59599[/ATTACH] Vurderer de samme..... Du må skynde deg og få langt om slik at vi får se resultatet. :-) Hvilken pris havnet den på? Hva heter den felgen som er vedlagt i den første posten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 26, 2007 http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=6795 Det er ET35 med 5mm spacere bak. Gutta på Ringerike dekk og felg sa dette skulle gå bra. Det blir omlegging etter påske,skal på veier det ikke egner seg med sommerdekk.Noen photoshoppere kan jo prøve seg,og se om det blir ok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 26, 2007 Hvor kjøpte du felgene??? Til hvilken pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 26, 2007 Hvor kjøpte du felgene??? Til hvilken pris? Jeg kjøpte de på Ringerike dekk og felg i Hønefoss.prisen var 12500,-med dekk. Husker faktisk ikke hva dekkene heter,men det var vel ikke av det dyreste slaget:) Tror jeg fikk en bra pris... Til info var dette de siste de hadde ,og sa at de ikke får flere inn heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 26, 2007 Jeg kjøpte de på Ringerike dekk og felg i Hønefoss.prisen var 12500,-meddekk. Husker faktisk ikke hva dekkene heter,men det var vel ikke av det dyreste slaget:) Tror jeg fikk en bra pris... Til info var dette de siste de hadde ,og sa at de ikke får flere inn heller. Ok.. Var å bestilte makan felger jeg også istad.. Får de før påske, HÅPER jeg.. Fant ikke èn eneste leverandør som hadde disse felgene inne!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 26, 2007 Vurderer de samme..... Du må skynde deg og få langt om slik at vi får se resultatet. :-)Hvilken pris havnet den på? Hva heter den felgen som er vedlagt i den første posten? Lurer på om de heter Slr aviator eller slr mc laren.Altså en mercedes replica felg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 26, 2007 Ok.. Var å bestilte makan felger jeg også istad.. Får de før påske, HÅPER jeg.. Fant ikke èn eneste leverandør som hadde disse felgene inne!! Kan jeg spørre hvor du kjøpte dem,og hvor mye du måtte betale? Kjøpte du samme dimensjon som meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 26, 2007 Kan jeg spørre hvor du kjøpte dem,og hvor mye du måtte betale?Kjøpte du samme dimensjon som meg? Bestilte de hos sharif, 235/35/19. Fikk "vennepris" på felg og dekk, betalte 9.200. Men hvor god kvalitet det er på felgene er ikke godt å si... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 26, 2007 Da må du poste bilder så fort du får på felgene Jim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 26, 2007 Da må du poste bilder så fort du får på felgene Jim Det skal jeg gjøre! Håper å få de før første oslo-treffet etter påske.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 26, 2007 http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=6795Det er ET35 med 5mm spacere bak. Gutta på Ringerike dekk og felg sa dette skulle gå bra. Det blir omlegging etter påske,skal på veier det ikke egner seg med sommerdekk.Noen photoshoppere kan jo prøve seg,og se om det blir ok. Hvor breie er felgene da ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 26, 2007 Hvor breie er felgene da ??? De er 8" - 19" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 26, 2007 rett felgvalg kjapp PS for litt innblikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 28, 2007 Her er noen bilder av hvordan det ble. Har bare prøvemontert og tatt av igjen. Skal på grisevei i påsken.Jeg må si at det var surt å skru hjulet av igjen.[/ATTACH][/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 11, 2007 Nå har jeg fått montert ny felga,og lakkert calippere sølv samtidig. Legger ut noen bilder av hvordan det ble. :) http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=6795 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 11, 2007 NICE: rock : er dette 8*19 felg et35 med 5mm spacer ??? Har selv 8*19 med et32 på min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 11, 2007 Nydelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...