Mjøsa: Meguiars besøker BilXtra Gjøvik lørdag 24. mars..

Anbefalte innlegg

Var oppom BilXtra på Gjøvik i sted og fikk beskjed om at Meguiars kommer på besøk dit imorgen for demonstrering av diverse shiningprodukter.. :)

 

Dette skjer i regi av div bilklubber, men det var visst åpent for oss andre å komme og titte litt også. Vafler gikk det også rykter om..: smil :: vinke :

 

Uansett, det begynner fra 12 og holder på utover.

Noen som tar turen? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da tar vi turen, er det bra vær så fikser vi vel noen kjøre bilder også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ohh, dette må jeg huske :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var da fælt så mye som skulle skje i helga..villmarksmesse vs meguiars..hmm..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, mulig jeg stikker innom en tur ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahh, eneste dagen jeg ikke har prøveskilter.. Argh =/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk ikke glipp av stort :P var innom der en liten tur men fikk høre at hele greia var avlyst men at det var litt demonstrasjoner inne der. Så gikk ikke glipp av noe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk ikke glipp av stort :P var innom der en liten tur men fikk høre at hele greia var avlyst men at det var litt demonstrasjoner inne der. Så gikk ikke glipp av noe :)
Det ble faktisk litt mer intressant like etter dere reiste.. :P

 

Men uansett, fikk vertfall noen tips til metoder og produkter jeg kommer til å bruke, samt gratis vafler.. :D

Tror Corvette-gutta som var der hadde litt mer utbytte av greia.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk ikke glipp av stort :P var innom der en liten tur men fikk høre at hele greia var avlyst men at det var litt demonstrasjoner inne der. Så gikk ikke glipp av noe :)

Aha, så det var du som var der når jeg kom, ja. Synes jeg dro kjensel på bilen din:) Pen TT : ja :

 

Og var faktisk ikke så ille der. Fikk da Cola, vafler og litt kunnskap om polering med på kjøpet:) Men som Anders sier, var nok mer interessant for Corvette-folket som var der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor mer interessant for Corvette gutta?? Jeg gadd ikke jeg, stakk av igjen etter 10 min etter å ha snakka litt med daglig leder.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi var vel 4-5stk fra VACN som var der over en lengre periode og så på, mens de fra Corvetteklubben var litt mer aktive både med å prøve selv og å stille spørsmål (så det var ikke ment som at opplegget kun var retta mot Corvetteklubben, bare at de var litt mer aktive og gjorde litt mer utav det selv).

 

Positivt tiltak, vertfall. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble faktisk litt mer intressant like etter dere reiste.. :P

 

Men uansett, fikk vertfall noen tips til metoder og produkter jeg kommer til å bruke, samt gratis vafler.. :D

Tror Corvette-gutta som var der hadde litt mer utbytte av greia.

 

AHH var det du som var der ja?

Mente jeg hadde sett den bilen der før. ;)

Må komme dere på mer lokallagstreff så det går an å kjenne igjen folk. hehe

 

Men typisk at det skjer mer like etter jeg har dratt ja.

Satser på det blir mer som skjer på Bilextra etterhvert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, så det var du som var der når jeg kom, ja. Synes jeg dro kjensel på bilen din:) Pen TT : ja :

 

Og var faktisk ikke så ille der. Fikk da Cola, vafler og litt kunnskap om polering med på kjøpet:) Men som Anders sier, var nok mer interessant for Corvette-folket som var der.

 

JAH! Du kom da jeg skulle dra så jeg. Men vi ble sittende i bilen og se litt på bilen din gitt. Kul bil du har! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såpass. Sitter og glaner gris på bilen min?:confused: Neida, hadde jeg visst at dere var der litt lenger og så på bilen min, så kunne dere da kommet og slått av en liten prat:) Det gjør ikke noe. Bilprat er alltids moro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såpass. Sitter og glaner gris på bilen min?:confused: Neida, hadde jeg visst at dere var der litt lenger og så på bilen min, så kunne dere da kommet og slått av en liten prat:) Det gjør ikke noe. Bilprat er alltids moro.

 

Det blir nok flere muligheter for dette. Får komme dere over på lokallagstreffet neste søndag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir nok flere muligheter for dette. Får komme dere over på lokallagstreffet neste søndag :)

Skal nok ikke se bort ifra at jeg dukker opp der, ja:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.