#1 Skrevet Mars 23, 2007 Fant ut at jeg kanskje skulle teste ut et program jeg lasta ned. Og i mangel på råmaterialer så ble det brukt alt jeg hadde. Det har kanskje ikke så veldig mye med Audi å gjøre, men litt audi er det da inni her.. Gi gjerne tilbakemelding på hvordan det har blitt, syns egentlig ikke den ble så ille selv da Jeg har lært av et par feil jeg har gjort. F.eks så har jeg gjort tabber i et par overganger, slik at det blir noe hopping i timeline på et par snutter der, men det er av den enkle grunn at den tutorialen jeg brukte faktisk hadde den bommerten i seg(tutorial fra norbits). Programmet jeg brukte var Sony Vegas 7 Etter dette så ble jeg litt hekta, og idag kjøpte jeg meg digitalt videokamera, får håpe det kanskje blir noen audi-filmer fremover. Here we go! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2007 var det der egentlig chris cornell? jaja, da vet vi hva lastebilsjåførene driver med når de kjører: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2007 Driver med? Ja, var det ikke Chris Cornell? Det står vertfall det i winamp når den spiller sangen, og på radioen kaller de han det.. Så jeg velger å kalle han det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 23, 2007 da hadde han en dårlig dag i såfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 23, 2007 Det kan vel være photobucket sin feil? De komprimerer jo så jævlig. Når jeg hører og ser på originalfilmen så er sangen strøken, og noe av hoppinga i filmen er ikke der. Men noe kengurufakter er det på originalen også, som sagt min første film.. ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 23, 2007 Ble ikke mindre skeptisk til lastebiler etter å ha sett ka de driver med mens de kjører på trange veier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 23, 2007 Driver med? Jeg skjønner ikke helt.. kameraet sto jo montert på dashen med unntak av et par tilfeller. Har da sett verre eksempler enn det der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 23, 2007 Likte ditta trikset når du snudde kameraet ei runde rundt Ellers så var ikke filmen så gæli da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 23, 2007 Dæven, trodde med en gang du bumpa inni kanten, men så plukka du bare opp kameraet.. Kan bli bra filmer etter hvert dette, Stig Arne! Og til dere som synes han kjører rart, og driver med mye rart på smale veier: dette er ingenting... Men du må jo innrømme at du var britisk en liten stund i det du snudde kameraet helt rundt, Stig Arne...? Eller var det gulstripa som flytta på seg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 23, 2007 Haha, det var jo på strynefjellet, sikten var ikke akkurat dårlig, og du av alle vet hvor langt frem du ser der, og enda bedre fra lastebilen.. Så ikke akkurat noen grunn til å få panikk fordi om jeg klatra på gulstripa litt ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 24, 2007 Hjelper ikke hva du sier, din uforsvarlige kjøring kan ikke forsvares med noe! Hehe... Neida. Fint på Strynefjellet. Mange pene steiner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 24, 2007 . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...